Gå til innhold

sykepenger *sutre*

Bamse&baby+spire*fødeklar*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åhh, er så irritert! Her går jeg og venter og venter på sykepengene mine(begynner å minske kraftig på kontoen) og så ringer jeg NAV for å høre hvor det blir av pengene. Så viser det seg at sykemeldingsskjemaet som jobben skulle ha sendt inn, ikke har blitt sendt! Så innmari typisk når jeg trenger pengene sårt! grr!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da hadde jeg tatt en heller ublid telefon til arbeidsgiver. de må da skjønne at vi er avhengige av pengene våre....

har selv tom konto nå, og har ikke mottatt penger enda, så veeeeenter

Skrevet

Har gjordt d nå.. Virket som han skulle fikse det med en gang.. Får sjekke opp alt en gang til imorgen da..

bare fatter ikke at det skal være så vanskelig å få sendt den inn når de har ca 1mnd på seg!

jaja..har fått "luftet" meg litt nå.. føles litt bedre..hihi

Skrevet

skjønner deg utrolig godt :(

men da er det det da... da du pratet med nav.... skulle de betale deg dem så snart de fikk skjemaet, eller må du vente til slutten av september?...........

Skrevet

Jeg er i akkurat samma situasjon..trodde jeg skulle få sykepenger i slutten av august fra Nav, men så sier de at de ikke har fått skjemaet fra jobben. Men det skjemaet er både SENDT i posten OG FAXA, så jeg lurer på hva de på Nav egentlig driver med....

Skrevet

men dette skjemaet.... .ber de om de fra arbeidsgiver, eller vet arb.giver hva de skal sende og når av seg selv?

Skrevet

På jobben hos meg, så visste hun på kontoret hvilket skjema det var snakk om. Det er "inntekt-og skatteopplysninger", eller hva det heter...

Det skal jo i utg.punktet bare sendes engang fra arb.giver, så nav får lagt det inn i opplysningene om meg, men det er tydeligvis ikke så veldig enkelt!!

Skrevet

Skjedde akkurat det samme med meg, men det var arbeidsgiver som var treige. Jeg fikk høre fra nav at jeg ikke rakk den ordinære utbetalingen, men noen dager etter hadde jeg penger på kontoen så da ble det ordnet med utenom

Håper også de er greie med deg å sender ut penger ekstraordinært.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...