Gå til innhold

Rosa på papiret under EL? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann jenter! =)

Igår kveld hadde vi bare den beste sexen i forholdet vårt hittil..;D Det var bare helt suverent.. Vi har hatt ett godt sexliv og jeg har aldri trudd at det kunne bli bedre..;D

Jaja, men til spørsmålet.. :) Han gikk på do etter at vi var ferdige og fant blodspor når han skulle dusje.. Når jeg gikk på do og tørket meg, så var det litt rosa-aktig blod på papiret.. Men idag var det forsvunnet, ingen tegn til blod imårrest..?

Vi hadde sex natt til lørdag også.. Vet at det kan være festeblødning eller at jeg er ekstra fruktbar når det kommer litt blod, har lest det en eller anna plass..=)

På lørdag var det akkurat 2 uker siden jeg hadde første mensdag.. Kan hende at jeg har hatt el i helga..=) *håååper* Har hatt litt sen TR de siste 2mnd, men håper at det stabiliserer seg nå.. Sluttet å ta folat, for når jeg begynte med de forsyvet sykluset mitt med 10dager.. Kan heller begynne med de igjen hvis jeg blir gravid..=)

Har dere noen erfaringer med blodspor under EL? =) Det er jo sikkert helt normalt, men hadde vært hyggelig å høre erfaringer av andre..=)

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den ene gangen i mitt liv at jeg har hatt blodspor under el, endte det med en graviditet:) Så det er jo absolutt sjanser, tenker jeg..

Skrevet

Ååå takk for svar! =) Dokker e så grei som orker å svare på forskjellige innlegg her inne..;D

Husker ikke om jeg har hatt sånn før.. hmm.. Kattid kommer blodet under EL? Før- under - etter? =)

Ha en god mandag! =)

Skrevet

Ååå...håper du er heldig å er gravid.. når har du IKM?? Jeg hadde også blødning nå under EL, håper så at jeg er gravid..har litt symptomer.. men er veldig usikker... Vi får krysse fingrene sammen:)

Skrevet

Hei du! =)

Jeg vet faktisk ikke når jeg har ikm, men jeg tror jeg hadde el i helga.. Blødde litt igår som sagt.. Men hvis jeg virkelig hadde el i helga, så har jeg ikm om 12-13 dager da..:) Enn du? :)

Krysser fingrene for oss jeg å! =))

Skrevet

Det kan være blodspor etter el ja, eller det kan være at du bristet et blodkar der inne under akten ;o)

Festeblødning er det sannsynligvis ikke, egget bruker noen dager etter befruktning før det fester seg.

Håper det har klaffet for dere ;o)

Skrevet

Heisann! =) Det er "kjentfolk" her inne ser jeg..:)

Hadde ganske vondt i eggstokkene på fredag, vi hadde sex ganske sent fredagskvelden.. :) Også blødde jeg søndagskvelden, tar det mer enn 2 dager før egget fester seg? =))

Takk for det! =)

Skrevet

Okai:) jeg hadde EL ca 24 - 25.. og den 27 hadde jeg noen som minnet om festeblødning...hva tror du**? MEn...har ALLE super ømme pupper når de er gravid'??

Skrevet

Okai:) jeg hadde EL ca 24 - 25.. og den 27 hadde jeg noen som minnet om festeblødning...hva tror du**? MEn...har ALLE super ømme pupper når de er gravid'??

Skrevet

Hei igjen! =) Blødde også ca 2 dager etter at vi hadde sex..;D Det kan jo være hva som helst egentlig, men det finnes jo håp..=)

Hos meg kan det ha vært en blodåre som sprekket, siden jeg oppdaget det rett etter akten.. hehe.. =) Ventetiden til ikm er jo såå lang..:s

Jeg husker ikke om jeg hadde ømme pupper med lille gutt.. :)

Skrevet

Å jeg håper SÅ at dette er en festeblødning.. kan jo i grunnen stemme med dagene egentlig! Jeg holder på å bli galen av denne ventetiden... hehe... Ikm er egentlig rundt den 8... denne gangen tror jeg jeg blir skikkelig skuffet om TR kommer på besøk.. jeg er litt små uggen.. kvalmen på kvelden, trøtt.. stikker litt nede i magen og ganske kraftig når jeg nyser..føler også magen er hardere en normalt nederst.. hmm..å så lukter urinen skarpere synes jeg, samtidig synes jeg egentlig jeg lukter generelt skarpere nedentil.. HMMM....:) jeg er så spent.. har du noen symptom eller?

Skrevet

Oii du hadde jo symptomer gitt..;D Neei, ingen symptomer her enda.. Er vell litt for tidlig tror jeg.. :)

Du har jo ikm snart, mens jeg må vente i nesten 2 uker.. Har du barn fra før?

Skrevet

Hei :o)

Kjenner du igjen meg? Nå ble jeg litt nysgjerrig hehe. Tror jeg husker nicket ditt igjen. Er du inne på skravlesiden på dib?

Her er svaret jeg fant inne på babyverden:

Egget fester seg

Mellom tre og fire uker inn i svangerskapet fester egget seg i livmorslimhinnen. Noen vil oppleve en liten blødning når dette skjer, eller i det tidsrommet man forventer mens. Det kalles festeblødning, og oppstår fordi blodårer i slimhinnen kan sprekke. Noen omtaler det med navnet sporblødning fordi det kan se ut som spor av blod.

Denne blødningen er mye svakere enn en menstruasjonsblødning. Noen merker derfor dette i form av en liten blødning, blodspor eller spotting, andre igjen vil ikke merke noe som helst. Begge deler er helt normalt.

Jeg tolker denne artikkelen slik at man går utifra en syklus på 28 dager (4 uker).

Skrevet

Ja, jeg husker nicket ditt.. :) Du har svart mine spm. før.. ;) Nu har jeg ikke vært så mye her inne etter at jeg fikk mensen sist, ble så skuffet skjønner du, hehe.. :) Bruker bare å være inne på bligravid, 1trimester,skravlesiden og litt på kranglesiden..=)

Da er det vell mest sannsynlig at jeg hadde EL nu i helga..;)) Var så innmari k** også, hihi.. Flaut å si det, men det er sant..;)) Har man mer lyst under EL? Har ikke merket det før ihvertfall.. =)

Takk for svar! =)

Skrevet

Nei, vi har ingen..har dere? Vi hadde egentlig sittet prøvingen lit på vent.. jeg begynte på skole igjen for 2 uker siden..hehe... så.. men vi håper selvfølgelig fordet!

Skrevet

Har en gutt på litt over 2år. :) Så jeg vet hva jeg går til.. Det er så utrolig fantastisk å være gravid- for så å bli mor.. Koser meg hver dag.. =) Det unner jeg alle dere!! =)

Blødde litt brun-rosa aktig blod ikveld også..? Hmm.. Vi hadde ikke hatt sex i forveien.. hehe..=)

Jeg tenkte også at det er best å begynne tidlig med prøvingen, jeg tror jeg visste at det kom til å ta tid.. Begynte 1 des 07..

Kanskje du akkurat når å ta eksamen før termin? =)

Skrevet

Det kom litt brun utflod? imårrest også.. Nu begynner jeg å bli forvirret.. :D Har aldri hatt det sånn før.. Jaja, det er bare å vente på ikm.. Som jeg ikke vet kattid er.. Hehe.. Blir en spennende tid fremover..=)

Skrevet

HMM...det er ikke lett å si... synes det hørtes merkeligt ut..hehe.. jeg er ganske forvirret selv... Altså.. dette kom midt i uken, var om morgenene så var det friskt blod på papire..jeg var jo på vei til skolen så jeg tenkte..ok..for ta å ta i en tampong, når jeg fjernet den var det litt blod på den..det var mer brunligt... er det dette de kaller spotting??

Skrevet

Ja akkurat sånn har jeg det også.. Imårrest hadde jeg brunlig utflod, eller hva det nu enn er.. På dagen var det mer rosa -aktig.. Neei, det er vell best å ikke tenke så mye på det.. Men det er lettere sagt enn gjort.. hehe.. Håper nu at det ikke er mensen jeg har nu..

Skrevet

Nu var tappen høøøyt oppe og skikkelig hard.. Nådde ikke til åpningen heller?..hmm..

Skrevet

? :) Er ganske vant med tappetafsing, men aldri før har jeg vært borti dette, steinhard og høyt oppe.. hmm.. Kanskje jeg ikke har fulgt godt nok med før?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...