Gå til innhold

Utdrikkingslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei venninne som skal gifte seg. Hun er ikke så glad i sånne harry utdrikkingslag, med bl.a stripping,utkledning som hore og gjøre sånne "teite" ting.

Tenkte derfor mer på å gjøre noe koselig eller opplevelsesrikt.

Kan du hjelpe meg??

Hva hadde du likt hvis du kunne ønske deg noe til utdrikkingslaget ditt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjørte utendørs gocart (eller det var ikke sånn vanlig gocart på flat mark, det var i grusvei med bakker og sånn) + hadde piknik på stranda med ei venninne (før vi dro hjem til noen og hadde skikkelig skalldyrbord noe senere og jentetur på byen på kvelden).

Ellers hadde jeg syns det var gøy å prøve noe jeg ikek har gjort før, feks klatre i klatrevegg (med god mulighet for å dusje og stelle meg etterpå, hehe), kanskje til og med et fallskjermhopp eller liknende. For alt man vet kan man bli hekta :o)

I mitt var vi også i romerbad, jeg fikk aromamassasje og så ble jeg spandert på på fin restaurant senere.

Skrevet

Ang klatrevegg; "alle" må jo bli med da, kjedelig om det bare er meg, liksom :o)

Skrevet

Dra på SPA weekend! Det hadde jeg villet ha. Koster vel litt, men da får jo alle noe for pengene liksom. Hver betaler for seg...

Skrevet

Takk for svar.

Flere som har ønsker??

Skrevet

Det ene hadde cowboy/indianer tema. Vi hadde lunch ute i det fri. Red på hester, var på opplevelses senter hvor vi gjorde forskjellig fysiske ting (hoppe i strikk bla) Vi hadde også linedance kurs. På kvelden hadde vi dildoparty, grillet og gikk deretter ut på linedance klubb hvor vi praktiserte det vi hadde lært. (Folk var ganske utslitt på kvelden så jeg anbefaler ikke å ha et så tettpakket program)

Det andre vi laget til ble bruden sminket og fikk fotterapi, vi hadde salsa kurs, lagde tapas og badet

I mitt utdrikkningslag fikk jeg sminke kurs. Vi var på fjelltur, hvor vi laget mat på primus . På kvelden hadde de leid inn kokk som laget 6 rettersmiddag. Vi var med å lagde maten. Det var kjempe gøy!

Skrevet

Hørtes moro ut med fjelltur! Og å lage mat ute med kokk.

Var det en privat kokk? Eller var det en hvem som helst kunne bruke??

Og på hvilket fjell var dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...