jinte1983 Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Jeg ser at utbetalingsdatoen denne gangen er 2.september... Pleier de å betale ut akkurat på den datoen de "opererer med"?
cyberkit *fødeklar* Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Det er arbeidsgiver refusjon som blir utbetalt da, men vanlig sykepenger blir alltid utbetalt i slutten av mnd
jinte1983 Skrevet 1. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2008 men på nav sine sider står det utbetalingsdatoer og oversikt over når de ulike tingene de betaler ut betales ut... der står det sykepenger 2.september... Jeg fikk ingenting i slutten av august, så forventer å få penger fra dem imorra. Er ikke det reasonable?
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 På NAV sine sider står det både 2 og 25 September,25 er for oss vanlige Jeg spurte og fikk til svar at det var 2 datoer for de som fikk 14-dagers lønninger,men at vi vanlige fikk 25.
jinte1983 Skrevet 1. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2008 da skulle jeg egentlig fått penger i august da??? for ei uke siden?!!? F*** nav!
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 vet ikke om det er samme praksis hos ditt nav kontor da,men ring de og hør,for her roter de med alt,spesielt utbetalninger
jinte1983 Skrevet 1. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. september 2008 jeg har en telefon som ikke fungerer for tiden, og får ikke ordnet den før jeg har penger... moro... men har sendt mail til nav, så får se om de svarer i løpet av morgendagen.... de svarte ikke i dag, og er vel bare på kontoret til halv 3 så.... nav har jo felles sider, og felles datoer, så de burde jaggumeg ha lik praksis også.... hehe, blir litt frustrert på dem.... eller "litt"..
Herkules Skrevet 1. september 2008 #8 Skrevet 1. september 2008 Jeg fikk svar da jeg lurte på noe tilsvarende at de betalte ut denne ekstradatoen om du ikke hadde fått den 25. Jeg snakket med nav forrige uke etter 25 og de sa at om jeg skulle ha noe etterbetalt så betalte de det ut fortløpende eller 2. september. Jeg fikk da utbetalt penger på 29. tror jeg. Jeg fikk da penger som gjald juni og juli så det var påtide
jinte1983 Skrevet 1. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. september 2008 Såpass ja. Ja de er ikke de kjappeste... Men om je må vente to måneder før jeg får pengene mine så får de betale purringer og diverse, og sykehusregninger etter at vi er innlagt pga underernæring Da venter jeg i spenning og ser om jeg får noe penger i morra, og gjør jeg ikke det skal jeg troppe opp på dørstokken deres og kreve at de gjør jobben sin
M.G.K Skrevet 1. september 2008 #10 Skrevet 1. september 2008 NAV utbetaler sykepenger i begynnelsen av måneden vist sykemeldingen kommer inn for sent til at NAV får det med på utbetalingen i slutten av måneden.
jinte1983 Skrevet 1. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 1. september 2008 jeg venter fortsatt i spenning da... har sendt dem 2 forskjellige sykmeldinger, som de skal ha mottat begge for lengst
MarihønaMedHvitveis Skrevet 1. september 2008 #12 Skrevet 1. september 2008 Jeg får utbetalt sykepeger fra NAV fullstendig på måfå virker det som. De kommer til alle mulige tider, og blir delt opp uten sammenheng med periodene de enkelte sykemeldingene er for. Bare rot!
nr.4 i oktober Skrevet 1. september 2008 #13 Skrevet 1. september 2008 NAV er bare et eneste stort kaos uten noe som helst system etter at trygdekontor og ligning og alt ble slått sammen. Jeg gikk og ventet på sykepenger i nesten 3 (!) måneder før de fikk somlet seg til å utbetale.. Ringte dem tilslutt og purret, og fikk da til svar om at de ikke engang hadde fattet vedtak på meg,, så der går det IKKE unna. De hadde glemt hele meg, og det har jeg hørt fra mange andre at har skjedd med dem også. Du bør absolutt ringe dem og høre hva de driver med.
jinte1983 Skrevet 1. september 2008 Forfatter #14 Skrevet 1. september 2008 hadde dårlig erfaring med da det var kun trygdekontoret å forholde seg til jeg, men har fått med meg at det har blitt verre ja. og det til de grader. idioter, hehe... og kontortid til 14:30, hva er det liksom? Orker de ikke drikke mer kaffe og skravle da eller?
LadyBlackJack Skrevet 1. september 2008 #15 Skrevet 1. september 2008 Nav er et kapittel for seg selv, ja. Jeg var sykemeldt i mars måned, og fikk sykepengene fo tre uker siden!!
jinte1983 Skrevet 1. september 2008 Forfatter #16 Skrevet 1. september 2008 herregud, det skulle ikke vært mulig... jeg skal reise dit i morra, for er avhengig av å få pengene mine. har ikke oppsparte midler å ta av, og har regninger å betale, diesel å fylle (kjør kollektivt my ass, hehe.... null kollektivtrafikk her), munner å mette...... ja... dere kjenner til det og det burde faktisk ikke være så vanskelig for NAV å ha rutiner og følge dem, så folk slapp å vente på det de har krav på
LadyBlackJack Skrevet 1. september 2008 #17 Skrevet 1. september 2008 Bare til å stille opp og stå på kravene ja! Det skjer ikke noe hos nav før du henger i flettene på de, det er iallefall min erfaring!
jinte1983 Skrevet 1. september 2008 Forfatter #18 Skrevet 1. september 2008 skal pokkermeg ta å klippe av dem flettene jeg, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå