Surrehaude med to tette Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Da ser det ut som det blir bryllup på oss også neste år:) Så august 09 står jeg brud:) Nå har det nok vært masse gode innlegg med masse tips her, så jeg blir kjempe glad om noen har gode tips eller linker til innlegg som har vært:)
trulto1 Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 hei! gratulera, det er gøy å planlegge. Ditt bryllup har mange gode tips og om du klikker på side 7 heilt nede så skal det komme opp ett innlegg som heter CHECKLIST fra 12 måneder i forveien og frem til den store dagen. der står det meste. lykke til:)
Surrehaude med to tette Skrevet 1. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2008 nåååh søta mi:) e så glad du skal være forloveren miin:) (Ingen andre som kan holde styr på me og mitt vettu haha).
Surrehaude med to tette Skrevet 1. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2008 Så flott:) Den skal jeg leite fram og kike på Skal ringe i morgen og bestille kirke og plass og være.. litt veldig mye sommerfugler kan en si:) Gud så kjekt:)
trulto1 Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 sant det er! Eg har alt bestilt fotograf, skiftet navn enklere å gjere det no litt styr mye å skifte pga jobb og skal ha pass før jul. skriv budsjett det har hjelpt meg mye lykke til:)
Surrehaude med to tette Skrevet 1. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. september 2008 Ja kiket igjennom den nå og var mye jeg ikke hadde tenkt på ja:) kjente jeg ble litt overvelda men uansett, klar eller ikke så står jeg klar 1 august 09..om alt er ledig hihi. Når skal du gifte deg? Ja ikke dumt med å skifte etternavn litt før:) Trur jeg må gjøre det jeg å
trulto1 Skrevet 1. september 2008 #8 Skrevet 1. september 2008 me gifter oss 18 juli 09. gleder meg som enn liten unge:) har sett enn kjole på cleopratra i vinduet som eg syns er så nydeleg må vel begynne å tenke på å bestille enn time:) skal dere på bryllupsreise?
Surrehaude med to tette Skrevet 1. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. september 2008 ja snuser litt på å reise til tyrkia:) 1 uke bare jeg og mannen, men tror vi må se etterhvert hva som står igjen av budsjette hehe.Og kjenner jeg oss rett blir vel ungene med uansett:) De er 2 og 3.5 på det tidspunktet:) Blir ikke noe stoort og dyrt bryllup her, men steik så flott det skal bli fordi:) Dere da:)
trulto1 Skrevet 2. september 2008 #10 Skrevet 2. september 2008 me tenkte hellas 2 veker uten vår sønn men veit ikke om eg klare det,. Me skal ha et litt stort bryllup stor familie:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå