ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Her blir det veldig lettvint,fiskesuppe med reker crabsticks og ferskt brød til:) Nammers;)
gullfisken83 Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Samboer har reist bort på jobb denne uken. Så idag blir det enkelt på meg; fiskekaker og masse gode grønsaker tenker jeg:)
temine Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 I dag blir det bestemormiddag;) Fiskekaker, potet, brun saus, raspet gullerot og kålstuing:D
Itsrejk Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Hm...lurer litt på det... Har tatt opp kyllingfilet fra fryseren, men ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gjøre med den. Forslag?
Hera Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 Her blir det fiskeboller i hvit saus, erter og gulrøtter :0) Eller kanskje karrisaus? hmm... Får se :0)
marien - FØDEKLAR! Skrevet 1. september 2008 #7 Skrevet 1. september 2008 Mannen jobber ettermiddag denne uka, så i dag har guttene bestilt risengrynsgrøt:)
Gjest Skrevet 1. september 2008 #8 Skrevet 1. september 2008 Skjer den opp i passende biter, stek den og på slutten av steketiden, putter du opp i f eks bokoli, baby asparges, sopp, paprika stek dette lett, hell på en liten boks matfløte og kryddre med godt krydder f eks knorr kjøtt og grill krydder..Fantastisk godt, servere med ris, potet, pasta og hvitløksbrød...
blirjegsnartmamma Skrevet 1. september 2008 #9 Skrevet 1. september 2008 laksefilet og pasta med pesto til meg, og en eller annen saus til ham
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 1. september 2008 #10 Skrevet 1. september 2008 Her blir det marinert ytrefilet av svin og ovnsbakte poteter og soppsaus.
Gjest Mammamoms Skrevet 1. september 2008 #11 Skrevet 1. september 2008 Her blir det superenkelt! Tomatsuppe med makaroni, og til dessert får vi spiser rester av sjokoladepudding med vaniljesaus.
Katsi Skrevet 1. september 2008 #12 Skrevet 1. september 2008 Her blir det ørret marinert i hviltløk og urter, ris og salat. Ungene elsker det, ikke salaten da ,men fisken
Miniogmy Skrevet 1. september 2008 #13 Skrevet 1. september 2008 kassler med kokte poteter og grønnsaker, pluss litt smeltet smør!
hm24 Skrevet 1. september 2008 #14 Skrevet 1. september 2008 Hjemmelagde kjøttkaker med poteter, brun saus og makaronistuing :-) Mmmmm d er favoritten min.. og glemte nesten, rørt tyttebær :-)
Matitt ,Mini, og Ny Mage:) Skrevet 1. september 2008 #16 Skrevet 1. september 2008 Etter å ha spist sjokkis i hele dag skal jeg prøve å rette litt opp på den dårlige samvittigheten ved å lage kyllingsalat til middag:) Med fetaost, pinjekjerner, avokado, og masse godt
annemor80 Skrevet 1. september 2008 #17 Skrevet 1. september 2008 Ble så inspirert av all fisken her, så her blir det fiskepudding, poteter, gulrøtter ogg hvit saus! Deilig, det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå