2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Jeg er jo endelig ferdig å slanke meg, så nå er det videre til del 2 av slankemålet mitt, en bukplastikk. I dag har jeg bestilt time til lege for å få henvisning til bukplastikk, når den er sendt vil jeg etterhvert få time til vurdering hos kirurg og om han gir klarsignal blir det da bukplastikk om noen måneder. Jeg vet jeg har såpass mye løshud at jeg får bukplastikk, spm er om denne kirurgen har samme krav til bmi som den jeg egentlig hadde tenkt å operere meg hos, hvis ikke må jeg kanskje ned noen kilo til. Så det blir spennende å se om det blir operasjon på meg etterhvert nå, samtidig som jeg jo også gruer meg litt, operasjoner synes jeg er ganske skremmende, spes narkose, jeg prøvde jo tilogmed å nekte narkose etter fødselen min når jeg hadde styrtblødning (heldigvis slapp jeg fordi blødningen stoppet). Men jeg får bare jobbe meg opp motet til det, er jo verdt det så jeg får bort det plagsommet henget på magen:)
ayla05 Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 vil bare si lykke til! syns du er tøff som har klart å komme så langt! bare stå på så klarer du det siste målet også Krysser fingrene for at legen har det samme kravet slik at det ordner seg fortest mulig for deg:) Aldri gøy å gå og vente på at noe skal skje. en lykke til - klem fra meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå