temine Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Symfysemålet mitt har stoppet opp. Lå tidligere øverst på det grønne feltet, så havnet jeg sakte men sikkert ned på den røde streken. Nå er jeg under det grønne feltet. Var på ultralyd sist uke, og da var babyen så stor som han skulle være...men magen har ikke vokst etter dette heller. Skal til jordmor om ei uke, og følges opp hver 2-3 uke med ultralyd pga hjertefeil, men blir jo bekymra likevel når det ikke skjer noe. Alle sier magen min er så liten og, er nå 33+2 og sf-målet var i dag på 28. Sist uke var det 29, men da målte legen og han måler som regel litt større enn jordmor. Hun ville ha meg inn igjen om en uke pga dette...var på 28 i uke 30 og. Hodet har ikke festet seg eller noe slikt, så har ikke noe med det å gjøre, og han ligger fremdeles i sin favorittstilling...så ikke noe leieforandring heller. Han sparker og er livlig som vanlig da, så det er vel ingentingen egentlig...men de hjertefeilene han har gjør meg kanskje litt mer bekymret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå