Gå til innhold

Ingen liker navnet Rolf!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og da mener jeg ingen! Ingen kan tvinge meg til å like det hersens stygge navnet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mulig det har med asossiasjoner å gjøre men jeg liker det faktisk. Et koselig navn. Men ville ikke kalt en liten gutt Rolf

Skrevet

Var i kirken for ikke lenge siden, og da var det en liten Rolf som ble båret til dåpen. Synes navnet er fint jeg!

Skrevet

Jeg liker Rolf jeg ;o))

Skrevet

Har da hørt mange navn som er verre enn Rolf.

Hva er feil med det navnet? Det er altså fullstendig feil at ingen liker det.

Skrevet

Hvorfor svarer ikke Yppert på denne da?

Skrevet

Yppert? bruker han svare på slike navnetråder da. Det var vlodsomt så opphengt enkelte er i Yppert. hahaha, jeg må bare le.

Skrevet

Du vet utmerket godt hvorfor jeg nevner Yppert i denne tråden. Og du ga tydelig uttrykk for det i ditt første svar. Ble Yppert sur på deg nå, og du prøver å bortforklare? Tror i hvertfall ikke du sitter og ler, løgnhals.

Skrevet

Hva er greia, får jeg ikke lov til å synes at Rolf er et pent navn. Hvorfor ialle dager skulle yppert bli sur på meg av den grunn? Det kan jeg ikke skjønne. Og jo jeg ler.....;o))

Skrevet

Selvfølgelig ler du ikke, det kan hende at du syns dette er latterlig, men du sitter ikke der og ler.

Skrevet

Rolf er eksen min. Synes navnet er helt ok. Navnet skjemmer ingen. Bare oppførsel som skjemmer ut folk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...