Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Bare på kanal fem? Eller på tv norge også? Det som begynner i morgen..
novembergutt <3 Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 sesong 2 som begynner i morgen er foreløbig bare på kanal 5.. Kjipe greier! Men nå sender de sesong 1på tv norge, og det er muligheter og se på nett-tv, men dette koster vel penger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå