Gå til innhold

dritt med gallestein!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

æsj, nå gruer jeg meg skikkelig. nærmer seg nemlig min time til operasjon og fjerning av galleblære.... drit redd for narkose og sykehus vet du;(((( noen som har vært igjennom en slik operasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg har gjort det.var ikkje noe å grue seg til men jeg hadde veldige smerter ette på når jeg våknet fra narkosen.fekk smerte stillende da.hadde litt vondt ett par dager etter på men så heilt fint..
Skrevet

ok;) må jo bare bli kvitt den for anfallene er jo dritvonde..

Skrevet

ja dei anfalle er ikkje noe gode.grusomme.blei innlagt på sykehuset når jeg hadde anfall jeg

Skrevet

Har ei venninne som blei operert for bare litt siden...men det høres ikke ut som om du vil vite hvordan det gikk...!

Skrevet

Oi, jeg venter også på time, og tar gjerne imot andres erfaringer. Gjøres det ved vanlig operasjon eller kikkhullsinngrep? Her gjør de begge deler vet jeg. Er det stor forskjell på hvordan de to inngrepene oppleves i etterkant?

Skrevet

Du trenger ikke grue deg.

Det er vel kikkhullkirurgi og det er jo bare tre små stikk. Narkose er jo helt greit så sover du over det hele.

Blir litt øm i nakken etterpå da lufta di fyller deg med skal ut.

(de fyller på luft for å komme lettere til organene)

Litt ømt er det jo etterpå, men det går bra skal du se.

Lykke til!

Skrevet

dytter litt jeg, noen flere som har lyst til å fortelle meg litt? kommer man hjem samme dagen? hvor lenge blir man sykemeldt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...