Gå til innhold

Hva gjør man med en mor som

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gir alkohol til tenåringer. De er fra 14-17, og får alkohol der.

Jeg har nå varslet en annen mor jeg kjenner, om at hennes gutt fikk servert alkohol der på lørdag.

Det har blitt ett samlingssted for ungdom, og alkohol er tilgjengelig både med og uten moren til stede. Vil ha en slutt på det!

Si til henne at neste gang blir det anmeldt?

Moren er ikke av det mest oppmerksome slaget desverre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, hun gir alkohol til andre enn egne barn? Mange gir jo til sine egne, men om hun gir til alle og hvermann ville jeg gått sammen med andre og gitt en advarsel også meldt ifra til politiet eller kanskje barnevernet.

Skrevet

Slike pertentlige drittkjerringer som skal legge seg opp i hva andre gjør eller ikke burde stikke hue i sin egen ræv!! Her jeg kommer fra, er det vanlig at ungdommer drikker HB etter konfirmasjonen... Men ser at slike angivere som deg fremdeles har Judasblod i årene!! Heldigvis ble slike angivere skutt etter krigen!! Slike som sladra til tyskerne om motstandsfolk og jøder å sånn vet du:-)

Skrevet

Judaskjerring og angiver du også da:-)

Skrevet

Ja, hun gir til andres barn. Inviterer til pizza eller taco, også ender det med 1-2-3-4 fulle ungdommer. Hun har bare ett barn selv.

For 3 uker hentet jeg igjen min sønn på 16, full og syk. Nå på lørdag var moren hjemme. Da måtte min sønn passe på sin venn på 16 som var overstadig berustet. Moren har en datter.

Blir så irritert over at hun ikke tenker seg om. At andre foreldre ikke vil ha sine barn fulle.

Tror hun gjør det fordi nå får datteren endelig gjester... "venner".

HI

Skrevet

Du kan melde henne til politiet. Hun er jo en langer. Og så gjør du helt rett i å varsle foreldrene til ungdommene.

Jeg hadde gjort det, uten tvil. Jeg holder faktisk på med et lignende tilfelle her, bare at jeg ikke vet enda hvem de voksne/ansvarlige er. Har kontakt med politiet av denne grunn.

Skrevet

Jeg ville sagt ifra, til henne, at hun må gi barna SINE hva hun vil, men at det ikke er akspetabelt at dine barn får.. Helt enkelt.

Skrevet

Og hvem bryr seg om din mening Dr. Yppert!

Det bliter ikke på meg, men greit nok, du fikk komme med din idiotiske mening!

Den tas ikke alvorlig:)

HI

Skrevet

Jeg hadde blitt fly forbannet og ja hun hadde klart blitt meldt til barnevernet fortere enn svindt

og du Dr.Rødskalle kan ikke du pakke inn det patetiske rødflammede tryne ditt inn i sandpapir og pakke deg selv UT herifra jævla mygg

Skrevet

Skjønner deg godt! Det er faktisk forbudt å servere alkohol til mindreårige. Det værste må jo være et sånt "fristed" hvor en krampaktig mor fester sammen med tenåringene slik dryppert har for vane å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...