♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 trenger noen tips til noe lettvindt og godt;o)
ScaryMama Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Har en pakke kyllingpølser liggende så jeg skal hive dem i en form sammen med grønnsaker og makaroni og helle en hvitsaus over. Får se om det faller i smak, men har mine tvil...
susemor-3 små Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 I dag blir det så enkelt som fiskepinner, kokte poteter, ferske gulrøtter, rømme og hollandaise-saus. Enkelt og greit. Setter potetene på svak kok før jeg løper og henter i barnehagene, og lager resten mens ungene hyler bak meg, hehe!!
melkekua™ Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Idag blir det svinekjøttdeig, opphakkede grønnsaker og pitabrød (lavkarbopitabrød til meg). Og må ikke glemme litt seterrømme.
jente,jente, ? Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 pastaskruer og kjöttsaus i dag... Egentlig bare slankeshake på meg, men tar meg en liten posjon
fox`y Skrevet 1. september 2008 #7 Skrevet 1. september 2008 gryterett m/svinekjøttdeig, ris,loff og salat:)
Gjest Skrevet 1. september 2008 #8 Skrevet 1. september 2008 Karbonadedeig krydret med div nammenam krydder, hives i en bolle med blomkål, brokkoli og ostesaus - gratineres i ovnen ) Yum!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå