Gå til innhold

ang barnevogn...trenger litt hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

når vi skulle få Milie fikk vi en Simo kombivogn av svigermor men nå syns jeg den vogna er så stor å tung,har lyst på ny.da å selge simo vogna å kjøpe ny.sambo mener dette blir feil siden vogna er gave fra sviger mor å at hun kommer til å bli lei seg om vi selger den.

syns dere det blir feil å selge den å kjøpe vogn som jeg føler meg mer komfetabel med åliker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns ikke det, spesielt ikke om man har et greit forhold til svigermor og kan forklare. Vi hadde Simo Kombi først med vesla (riktignok arvet, og vi kjøpte ny da den gikk i stykker) og det var himmelvid forskjell på den og den vi kjøpte (Teutonia). Triller man mye og har vogna endel med seg i bilen har det endel å si. Dere ber jo ikke henne om penger til mellomlegg på ny vogn, akkurat.

Skrevet

Du kan jo snakke med svigermor om det? Eller så kan du sette simoen til side og bruke den på nestemann og så kjøpe ei ny vogn til Millie...

Skrevet

vi skal da ikkje ha noe nestemann så er ingen vits at vogna blir stående.men er bare sambo som syns det er veldi gale og selge den når vi har fått den.jeg klare nesten ikkje løfte den inn i bilen for den er så tung.like bare ikkje den vogna jeg.er det ikkje viktigt at vogna skal vært god å kjøre å lett?er jo ikkje sambo som er ute å går turer med Milie om dagene å sånn det er jo meg..

Skrevet

Vi fikk barnevogn duo av sviger og mamma og pappa..men etter 7 mnd solgte vi den..gutten vår veier nå 10 kilo og vogna veide 18kg eller noe..sier seg selv at det blir altfor tungt. har ikke spurt noen av de, men regner med at de skjønner grunnen vår..Vi har nå en emmaljunga cangaroo, som er kjempelett og deilig å trille..veier 11 kg..gleder meg hver gang vi skal ut, i motsetning til før :)

Skrevet

Gjør nå som du vil, trenger ikke forsvare deg her...? Var jo bare ett forslag.

Skrevet

Viss dere ikke skal ha flere er det jo ikke vits å bare la det stå innderst i en kjeller.

Du kan jo ta vare på den til dine barn får barn, men tviler på at den er "INN" da.. skal jo ha plass til å ha den stående og..

har selv en sånn vogn til jenta mi på 11 mnd, og bruker den kun til soving på dagen. Men vi skal ha flere så tar vare på den til nestemann...!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...