Minnie Mom Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Vet ikke hva slags svar jeg egentlig ønsker.. ;o) Bruker nå lammeskinn og dyne i sportsvogna til tulla på snart 8 mnd. Det fungerer jo greit, men har såå lyst på en Buggysnuggel siden de er så fine. Har en Odenwalder Lammy som jeg skal bruke når der blir kaldere. Fortell meg at jeg bare MÅ ha høstpose, eller fortell meg hvor idiotisk og unødvendig det er å bruke 700 kr på en pose som kanskje bare skal brukes noen uker om høsten og våren.. ;o)
Ksenia & Anjem Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Vi har ikke høstpose..Har den odenwalder pose slik som deg..det er ikke lenge man skal bruke den uansett...akkurat nå har vi på ham fleecesett og dyne over
Gjest Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Du, det er bortkastede penger:) Helt sikkert! Du kan bruke den vår og høst, ungen bruker den i kanskje 2 vårer og 2 høster, vårene og høstene er kortere enn vinter og sommer;) Og når ungen er stor nok til å skal gå, så vil de gjerne ha sko i vogna og da blir posen bare møkkete... Jadda. Så ikke kjøp den du, hehe... Neida, gjør som du vil, men høres nå bra ut som du har det:)
Gjest Zima *pergo* Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Vi har aldri brukt det.. Vi brukte lammeskinnspose fra vinteren av til det ble litt mildere i været.. Da sluttet vi med posen og tok heller litt mer på... Jeg gidder ikke bruke dritmye penger på noe jeg ikke trenger i alle fall
Zitro Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Babyen overlever fint uten også... he, he.. Men nei, selvsagt trenger du på liv og død ikke det. Du har jo lammeskinn og dyne som du sier. Slenger du et teppe over den dyna også så holder det i massevis til dunposen kan finnes frem... Men.... er du like jålete på babyen som meg så må du nok ha. Jeg er litt for jålete og har mange poser og flere dresser til babyen. Pose må jo matche vogna og dressen og alt det der... he, he... :-) Og siden du la ut så mange fine liker i går, så har jeg nesten landet på at jeg "må" ha en sånn en også. Selv om egentlig har NOK poser... Her gråter gubben og jeg jubler hver gang jeg får tak i noe superfint til lille jenta mi... he, he... :-) Men vi har råd til det da, går liksom ikke på bekostning av regninger og mat...
Dronningen! Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 Ja det er bortkastede penger og en unødvendig greie (Du ba om det:o)) Snedig at vi som vokste opp før ikke er dausjuke av en eller annen sykdom som følge av null Odenwalder, null høst/vårdress osv, osv,osv... Kle på etter smak og behag:o)
Minnie Mom Skrevet 1. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. september 2008 Takk for fornuftige svar, noen ganger må man liksom høre det fra andre... )
Gjest Skrevet 1. september 2008 #8 Skrevet 1. september 2008 Stemmer for idiotisk siden du allerede har pose, lammeskinn og dyne.
Minnie Mom Skrevet 1. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. september 2008 Bakgrunnen for innlegget er jo at jeg innerst inne vet at jeg ikke trenger den.., he he.. ) Syns bare den er så fin. Da er det fint at noen fornuftige damer "strammer" meg opp litt. Kjøpte nytt sengetøy på halv pris her om dagen, så hun har så fin dyne i vogna atte.., ikke noe synd på hverken henne eller meg. Og om noen uker kan jeg jo ta i bruk dunposen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå