Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 ja ja, da ser det ut til at en SA er på vei her i gården. Har begynt å blø ganske mye friskt blod. Er litt usikker på hvor mye blod det er, for det er så mye slim også (sorry detaljene hehe) Noen som kan fortelle hva jeg har i vente fremover nå? Var ca i 5 uke Minner om begynnelsen på vanlig mensen, har ikke vondt noe steder heller. Hadde mistanke om at dette kunne skje da jeg har hatt svake positive graviditetstester i 1 uke, de har ikke blitt sterkere som de jo burde bli. Har time hos legen i morgen da, så får nok noen svar der også, men siden jeg ikke har vært gjennom SA først så lurer jeg jo såklart veldig.
akon- 09baby Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Hei! beklager at du mister, jeg har opplevd det to ganger (uke 6 og uke8), det er noe mange må gjennom dessverre. Når du mester så tidlig som i uke 5, så er det ikke så mye forskjell fra en vanlig mens, i lengde og mengde blødning. Noen merker menssmerter, mer enn vanlig, men paracet o.l. bør hjelp på det. Det er lite lege eller gyn gjør. UL er ikke nødvendig, men om de har det tilgjengelig så får man det kanskje omman mistenker sv.sk.utenfor livmoren. Da har man som regel vondt spesielt på en side av magen. Lykke til!! klem
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 1. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2008 Tar ikke legen GU heller for å sjekke at det faktisk er SA som er på gang? Etter å ha lest om tappetafsing her inne så kunne jeg ikke dy meg....og ble kanskje mer forvirra enn noen gang....den var iallefall ikke åpen...hmmmm den kjentes lukket og hard ut...merkelig.... Men nå er jeg ikke akkurat drevet på de greiene der heller da hehe Og jeg blør for mye til at jeg tror det kommer fra andre steder også.... Men har jo lyst til å få det bekreftet skikkelig og ikke gå rundt å tenke at kanskje kanskje.... uff nei, kjipe greier dette her ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå