Gå til innhold

gir dere brudebilde i gave??

Anbefalte innlegg

Skrevet

til jul?

og hvor mange til event?

foreldre søsken og besteforeldre??eller ennå fler?

i min familie pleier man ihvertfall å gi forstørret konfirmasjons bilde til jul,em usikker på brudebilder?hmmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi og mannens bror giftet oss samme år, og vi gav da begge forstørrelser innrammet til svigermor til jul (hun ønsket seg, da). Har ikke gitt til noen andre. Får meg ikke helt til å "distribuere" ut så lenge det ikke er obvious at noen i slekta samler eller har ønsket seg. Alle får jo takkekort med pent bilde som de kan bruke også :o)

Skrevet

vi ga til foreldre, besteforeldre og søsken til jul.. (vi hadde fått ønsker)

Skrevet

nei vi kommer ikke til å gi brudebilde av oss som gave verken til mine foreldre eller svigers!

vet at mamma vil forstørre 2 bilder av meg og min mann og et bilde av meg alene....hva svigermor vil det vet jeg ikke....men jeg gidder ikke å betale kanskje flere tusen kr for at de skal få et bilde av oss på veggen, da får de heller finne et bilde som de har lyst på og betale det selv! :)

Skrevet

Vi gav innrammede forstørrelser til foreldrene våre og besteforeldrene mine (de eneste som er igjen av bestisene).

Også fikk de en "vanlig" julegave i tillegg. De hadde jo fått bildene uansett, det passet bare så fint at de var ferdig en uke før jul :-)

Hadde videre ikke falt meg inn å gi det til noen flere, slik som søsken, tanter/onkler osv.

Eneste kunne vært å gi et bilde til forloverne, for fotografen tok noen fine bilder av oss sammen med dem, så det kunne vi ha gitt. Men ikke brudebildet av bare oss to.

Skrevet

Ja, vi ga det til mine foreldre og mannens foreldre det året vi giftet oss. De ønsket seg det :o)

Skrevet

Ja, mine foreldre og mannens foreldre fikk 20x25 cm brudebilde av oss til jul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...