lillesøster skal bli storesøster Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Er ikke helt i form selv, og det er ikke beboeren jeg er hos i dag heller, men jeg føler at vi må ut en tur allikevel. Har tatt med meg godt med klær, både sjerf, lue, votter og vinterjakke. I tillegg har sjefen kommet til meg med mye arbeid sånn utenom de forpliktelsene jeg har inne i leiligheta. Når vi har vært å gått en ørliten tur må jeg støvsuge, hente en resept og levere den, samt lage middag. puh.. Er egentlig nå jeg håper jeg ble litt sykere, og kunne gått hjem.
~~DoraDora~~ Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Uff da...hørtes ikke no festlig ut :/ Skjerf og votter??? Hvor i all verden befinner du deg da? Her går vi fortsatt i t-skjorter og shorts )))) God bedring til deg fra meg )
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Lurer også litt på hvor i landet du bor ettersom du ha hatt på deg lue og skjerf.. Jeg ha sittet ute i hagen idag i bikinioverdel og shorts..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 1. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2008 Trekker tilbake det jeg sa om at det hadde vært fint å være litt mer syk, det ble jeg nemlig, og måtte gå hjem. Etter vi hadde vært ute å gått tur i 20 min.(mer maktet jeg ikke). Nå har jeg akkurat kommet meg opp hit, har lagt under dyna siden kl 14.00. Med ull longs, t sjorte og ull sokker på. Da var det deilig å ha en stor dobbel dyne. Bor i øst finnmark. Er enda 3 kalde varmegrader ute. Mulig det har vært noen fler tidligere i dag. Mamma har vært og hentet lillemor, samboern og eldstemann er ute å klipper plenen. Eldstemann sa i morges at i neste uke skal han ta skiene med seg på skolen. Kan hende det er litt i tidligste laget ennå. Men det snødde litt i formiddag. Pleier ikke å bli skiføre før i november da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå