Gjest Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 er det noen som faktisk har opplevd å bli "tvunget" ut i jobb eller fra tatt dagpenger pga at man ikke har barnepass.?
pandabjørn Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Jeg vet bare at NAV "blåser" i om vi ikke har fått barnehageplass...og da tror jeg man mister dagpenger eller hva vi går på
Gjest Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 var det jeg tenkte på... har du opplevd problemer med dette?
pandabjørn Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 nja hadde fått problemer i fjor våres om jeg ikke hadde blitt gravid med nr 2 men så måtte jeg sykemelde meg fra uke 6 og til jenta kom i nov..pga kvalme osv...hadde jeg vært frisk og rask så måtte jeg tatt i mot tilbud om kurs osv og da måtte mine foreldre vært barnevakt for gutten våres de dagene/ukene jeg hadde vært på kurs...men heldigvis så slapp jeg det helt sykt at ikke nav tar hensyn til at vi ikke har fått barnehageplass, det er ikke dems oppgave liksom har du hørt!
Gjest Sauen og dingsen **1pp** Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Tror ikke de bryr seg nevneverdig om du har barnepass eller ikke, nei. De kommer nok til å anbefale å jobbe kveld eller helg e.l.,altså omvendt av din mann. er man alene blir det jo en annen sak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå