Gjest Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Fikk beskjed fra barnehagen i dag om at jeg måtte sende med strømpebukser.... Trodde ikke det var såååå kaldt enda, men får bare sende med.. Kan jo bli kaldt fremover, spes hvis de skal på tur etc..
Zitro Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Nei, venter litt til. Er jo stort sett mellom 12-15 grader når vi drar i barnehagen. Men babyen min på 6 mnd bruker det hver dag, bruker kun det og body inne. Skal vi ut så slenger jeg på en kjole og jakke. Sokker sitter ikke fast på henne, så derfor bruker jeg strømpebukser.
Gjest Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 På en baby er det jo mer praktisk med strømpebukse. Men på en 15 mnder gammel gutt er sokker helt greit Men får gjøre som barnehagen "befaler". Halvor er ganske varm av seg, men det har de nok ikke skjønt, for de pakker han jo nesten ned :s
nickoline og supermann Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 brukte det på fjellet. har sendt med i barnehagen. plutselig er det behov. har funnet fram ull og strømpebukser fra boden.... vasket ulldressene osv...
Gjest Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Har kjøpt fleecedress til å ha under høstdressen, vinterdressen har jeg ikke kjøpt enda. Ullstrømpebuksene skal som nevnt ordnes i dag. (syns ikke det er lenge siden jeg pakka de vekk jeg, og de er seffe alt for små. hehe) Vinterlua er kjøpt inn
Gjest Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 Ja, begynte med det i går selv om det var strålende vær og helt unødvendig ;-) Men det er ikke noen sommervarme heller, så det er litt grenseland for tiden. Hadde det på da han dro i barnehagen i morges også, og har hatt det liggende i skiftetøyet i bhg noen uker. Det er jo bare å ta på/av etter behov.
Gjest Skrevet 1. september 2008 #7 Skrevet 1. september 2008 Hvor bor dere da? Her tar jeg ikke med/på ham strømpebukse før ca 10 grader, midt på dagen.
Minnie Mom Skrevet 1. september 2008 #9 Skrevet 1. september 2008 Bor i Oslo og har ikke begynt enda. Tulla på snart 8 mnd har på når hun har kjole selvfølgelig, men ikke når hun har bukse. Gutten på 3 år har ikke begynt med strømpebukse. Er litt tidlig synes jeg, noen dager er det jo ove 20 grader, og selv om det er 10-12 grader trenger han ikke strømpebukse.
Sessa ruger igjen... Skrevet 1. september 2008 #10 Skrevet 1. september 2008 Vi har begynt med det. Bor på Østlandet. Har vært morgener med 13 grader og i og med at de er ute fra 9 til 11 så synes jeg det har vært greit å ta det på. Det blir jo til at de sitter en del på rompa og da er det greit med et ekstra lag. Var flere som hadde begynt med det og bhg syntes det var supert. Har sokker i skiftekurven så i løpet av dagen pleier strømpisen og ryke. Men vi har fått beskjed om å ta med alt av tøy for høsten nå. Plutselig er det jo kaldt! Lue, vanter, parkdress og fleece dress skal tas med i løpet av uka. Tenkte gjøre innkjøp av ull i løpet av uka også.
Espoir Skrevet 1. september 2008 #11 Skrevet 1. september 2008 Nei! Det er over 20 grader i dag... Venter med strømpik til det blir rundt 5 +grader.
Gjest Gul stjerne Skrevet 1. september 2008 #12 Skrevet 1. september 2008 Hadde første dag i barnehagen i dag, Oslo. De fleste ungene hadde strømpebukse, jeg tar det på i morgen, de er ute nesten hee dagen, og sitter mye i sandkassa.
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 1. september 2008 #13 Skrevet 1. september 2008 Det er over 20 grader her i dag så strømpebukse under buksene er helt uaktuellt! Regner med det ikke blir "kaldt" før januar her så venter sikkert til da med bukse+strømpebukse jeg.... Men hun hadde på seg en tynn sommerkjole i dag i bhg, så da tok jeg strømpebukse under..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå