Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Har så ille bekkenløsning nå at jeg griner...Klarer ikke å gå helt til termin kjenner jeg. 5 uker igjen ennå.. Noen som vet når man kan begynne med modningsakupunktur??Og noen som vet om noen flinke i Tr.Heim?
m&mads Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Mener det er fra uke 36, men er litt usikker....
De tre gull Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Min akupunktør vil begynne med modningsakupunktur på meg når jeg er 36 fullgåtte uker. Håper at jeg skal føde litt før termin så jeg slipper å føde et så stort barn som de frykter at det blir om jeg går til termin eller over.
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 1. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2008 http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/tema/f_dselen/kan_akupunktur_gj_re_deg_klar_til_f_dselen Fant litt om det. Fra uke 36-37 ja... er nå i uke 35+1... Betyr det at jeg da kan få en time nå i neste uke???
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Da jeg fikk modningsakupunktur sist, sa de at de helst begynte allerede i uke 35. Jeg var litt sent ute, men synes det funket for det! (Fødte 6 dager før termin, rask og grei fødsel). Jeg var på Familieklinikken på Majorstua.
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 1. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. september 2008 Jeg fikk time i morgen=) Altså 35+2=) Håper virkelig babyen min kommer 1 uke eller 2 før termin! Har vært hjemme siden mars, er lei av å bare gå hjemme med bekkenløsning. Begynner å bli ganske tungt nå..Så vil egentlig bare ha henne ut..Men helst ikke for tidlig da..Vil ikke ha prematur baby heller...
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 1. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. september 2008 Tror det. Skal iallefall til ei som var den første i norge som fødte med akupunktur. Og hun hadde holdt på med svangerskapsakupunktur som hoved tema i 25 år=) Holder til i Nonnegata 15=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå