Gå til innhold

Når kan man begynne med modningsakupunktur???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så ille bekkenløsning nå at jeg griner...Klarer ikke å gå helt til termin kjenner jeg. 5 uker igjen ennå.. Noen som vet når man kan begynne med modningsakupunktur??Og noen som vet om noen flinke i Tr.Heim?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min akupunktør vil begynne med modningsakupunktur på meg når jeg er 36 fullgåtte uker. Håper at jeg skal føde litt før termin så jeg slipper å føde et så stort barn som de frykter at det blir om jeg går til termin eller over.

Skrevet

Da jeg fikk modningsakupunktur sist, sa de at de helst begynte allerede i uke 35. Jeg var litt sent ute, men synes det funket for det! (Fødte 6 dager før termin, rask og grei fødsel).

Jeg var på Familieklinikken på Majorstua.

Skrevet

Jeg fikk time i morgen=) Altså 35+2=) Håper virkelig babyen min kommer 1 uke eller 2 før termin! Har vært hjemme siden mars, er lei av å bare gå hjemme med bekkenløsning. Begynner å bli ganske tungt nå..Så vil egentlig bare ha henne ut..Men helst ikke for tidlig da..Vil ikke ha prematur baby heller...

Skrevet

Tror det. Skal iallefall til ei som var den første i norge som fødte med akupunktur. Og hun hadde holdt på med svangerskapsakupunktur som hoved tema i 25 år=) Holder til i Nonnegata 15=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...