mine små gull Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 lure på om det går an å hoppe over den tab.frie uken å begynne på nytt brett for da å slippe mensen..
Gjest Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Har brukt de, og jeg tror du kan gjøre det slik ja.. Det står vel i pakningsvedlegget vil jeg tro.
M-N & sassy-susie Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 eg bruke dem, men trur ikkje eg kunne hoppa over.. får alltid mensen på siste tabelett eg...
Mamma mjaua Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 legen sa til meg at jeg kunne det, så da kan vel du også det. brukte samme tabletter.
BettyBoob Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 jeg har bgrukt dem i 10 år - ikke noe probem å hoppe over mens nei, gjort det i flere mnd av gangen bare å begynne rett på nytt brett!
mine små gull Skrevet 1. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. september 2008 har bare gått på dei i litt over ei uke nå.å syns dei er noen virkeli gode piller.ikkje blir jeg hissig eller noe hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå