Gå til innhold

Noen som så Komiprisen på lørdag? Og Amy...


Har to godgutter!

Anbefalte innlegg

Så dere 'Amy Winehouse' som ravet over scenen bak programlederen, og bare forsvant ut igjen på andre siden av scenen? Trodde jeg skulle dø av latter...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der er jeg ganske uenig altså! Syntes Amy Winehouse var teit! ;) Var veldig mange av innslagene som var det egentlig. Men Oslolosen som jeg hittils ikke har ledd så mye av, knakk jeg sammen av denne gangen. Og parodien på Jan Thomas og Jan Fredrik Karlsen var også veldig bra. Også imponerte Hege Schøyen og Øyvind Blunck - med tanke på at revy nummer sjelden er så artige tatt ut av sammenhengen. Og buktaleren var jo nesten flinkere (i buktaling.... men kanskje ikke så inovativ) enn han på americas got talent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes og de fleste innslagene var superteite...Blandt annet buktaleren!! Han synes jeg ikke var flink i det hele tatt, og vi kommenterte faktisk nivåforskjellen mellom han og han i americas got talent!!! hehe

 

Oslolosen er knallgod! Men team Antonsen er jo stort sett i en helt annen humorklasse enn resten i sånne sendinger! Håper de kommer med mer Ut i vår hage eller lignende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...