Løvejenta_83 Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 trenger man å gi beskjed til selv i etterkant, og hvem sørger folkeregisteret for.. skjønner at bankkort, pass, førerkort må endres.. men hva me andre? finnes det noe skjema el slikt?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Jeg var ikke borti noe skjema da jeg skiftet navn (men så lette jeg ikke heller). Bank, forsikring og sånne greier får beskjed fra folkeregisteret så du trenger ikke gi beskjed selv (og det er jo de viktigste). Telefonselskap må man kanskje gi beskjed til, men her er jeg ikke helt sikker.
GuttemammaTilTo Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 jeg har gitt beskjed underveis når jeg kommer over steder det ikke er oppdatert med nytt navn. f.eks om man har abonnement noen plass, på legesenteret, telefon osv. vet ikke om noe skjema men det har fungert greit for meg å gi beskjed muntlig underveis, etterhvert som jeg kommer i kontakt med de forskjellige. :-)
Håperpåønskebaby Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Sendte inn et sjema sammen med prøvelsespapirene. Har måttet gi beskjed et par plasser, men det meste går automatisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå