Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Jeg skal være forlover for en venninde, men nå er jeg gravid, og har termin 2 mnd før bryllupet. Sist fødte jeg endel før termin, så dette er jo umulig å planlegge. Jeg ser flere utfordinger her. Hvis jeg skal holde ett utdrikkingslag som jeg garantert kan delta i må det bli 5-6 mnd før bryllupet. På bryllupsdagen må jeg amme eller pumpe meg, og det kan bli klønete å få til på en stressende dag. Jeg skal nok være med til frisør, i kirken, til fotogra, og holde tale. Ser også problemet med å finne meg en kjole som ser ok, men det er vel det minste problemet :-) Jeg er redd dette kommer til å gjøre at jeg ikke kan være den forloveren jeg ønsker. Hva gjør jeg? Jeg har tenkt å fortele om graviditene snart, og si at jeg skjønner hvis hun ønsker en annen forlover, eller en i tillegg. Og forisikre om at jeg ikke blir sur for de (og det blir jeg absolutt ikke). Hva mene dere? Håper noen kan hjelpe meg slik at det ikke blir noen "hard feelings" ut av dette.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Skjønner ikke problemet her. Utdrikkningslag kan du ha 14 dager før bryllupet. Det er jo faktisk ikke sikkert at du klarer å amme heller og må gi mme is stedet så da er det jo ikke noe problem. Ammer du er det bare å pumpe seg jevnlig fra barnet er født så har du frossen melk hvis du skulle trenge barnevakt. Synes du lager storm i et vannglass jeg da...
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Nei, jeg ser ikke noe problem i dette jeg heller....
Villemo&Pjokken Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Selvfølgelig kan du ha utdrikkingslag noen måneder før brylluppet! Det er bare kjekt det for da slipper man ¨å stresse med alt på slutten. Be med deg ei felles venninne av dere og få henne til å hjelpe deg litt. Dette går nok mye bedre enn du tror =)
Gjest Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Jeg var forlover da sønnen min var 4 mnd gammel. Pappan var hjemme med ham under utdrikningslaget, men fordi jeg ammet og ikke klarer å pumpe når jeg ikke slapper av (og det gjør jeg ikke på doen på et utested) måtte jeg dra hjem ved totiden om natta fordi jeg hadde sinnsykt vondt, men bruden var ok med det (jeg hadde sørget for en annen som også hadde koll på alt). På selve bryllupsdagen hadde vi med et par ekstra babysjuke berter som underholdt poden når han ikke ville ha puppen. Det gikk så fint at!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 Da er hun jo gravid i utdrikkningslaget.. ikke sikkert det er så artig. Kanskje bekkenløsning og full pakkle... Går for å ta det ETTER fødselen ja..
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #7 Skrevet 1. september 2008 Jeg ville rett og slett fortalt det til henne, og latt henne bestemme.. Du kan jo fortsatt være en del av bryllupet og forbredelsene, selv om du ikke er forlover, eller er forlover med en annen en..
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #8 Skrevet 1. september 2008 ææææ hjelp! er dette sånn tulleinlegg?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #9 Skrevet 1. september 2008 "hormoninnlegg" hehe.... små utfordringer blir til store problemer tydeligvis..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå