Gå til innhold

desperat 3.gangs


magda13

Anbefalte innlegg

Har to gutter som blir to og tre på okt og nov, har termin med nr tre 13.okt. Er veldig plaget av bekkenløsning, vond rygg, halsbrann, syke smerter i livmorfestene, kramper i leggene, kynnere, dårlig samvittighet for alt og alle, mest ungene selvsagt, og kjenner at de siste ukers depping ikke går over.... Trenger hjelp, ører,medfølelse, forståelse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da, stakkars deg! Skjønner det blir ekstra tungt med 2 barn fra før som man skal tenke på og ta hensyn til når man egentlig har nok med seg selv. Har ikke barn fra før og er akkurat nå ganske glad for det. Du får trøste deg med at det ikke er så lenge igjen nå iallefall! Bekkenløsning, smerter i livmor og kynnere er det kanskje ikke så mye man får gjort noe med, men det står ganske mange tips her inne mot halsbrann (mandler og melk hjalp for meg) og jeg begynte å ta magnesium mot kramper i leggene og det hjalp masse.

Det virker som om dårlig samvittighet hører med på slutten og det er vanskelig å innfinne seg med at man ikke klarer å strekke over like mye som før. Men Wonderwoman finnes bare i tegneserier! Det viktigste er at du tar hensyn til deg selv, slapper av og gjør de tingene som du føler gir DEG overskudd. Når man er høygravid, er det lov å være litt egoist! Så får resten bare være litt på halv åtte en stund til ; ) De siste ukene som gravid er faktisk litt av en jobb og jeg er sikker på at du klarer deg like bra som de fleste andre her inne ; ) Opp med haka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:) Biter tennene sammen og prøver å komme meg gjennom en dag om gangen... Har sittet her inne mesteparten av dagen i dag, litt oppløftende å lese om andre, arti med humor, og bra med gode råd. Og jeg må si, spes ti deg som ikke har unger fra før, at det er verdt det shø, het og totalt! Bare ikke så lett og huske på når det røyner som værst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...