alenepapps Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Så skjedde det da, for en god stund siden, jeg ble deltidspappa. Helt greit det altså, men det er stusselige tider. Det sosiale nettverket med andre voksne å barn er skikkelig stusselig. Jeg syns det er synd, å jeg har lyst å møte andre med barn for både min og han på 3 år sin skyld... Han går jo i barnehage, men jeg tenker mest på helgene å sånn. Er det noen som har det litt på samme måte, som kunne tenke seg å møtes et sted for lek å moro? I skogen, på en lekeplass eller lignende? Vi oppsøker steder, som det er muligheter for å møte andre, men det er mye mulig vi er der på feil tid eller på feil sted. Vi bor på Oslo øst. Skriv gjerne PM, eller nedenfor... Er det noen som har lyst å møtes..? Far å sønn..
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 hei der:) skulle gjerne møtt dere vi, men vi bor litt langt unna:( bor i vestfold..
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 netopp flyttet til hauketo, hvor bor du?
alenepapps Skrevet 1. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2008 Hei igjen! Vi to gutta bor ved Valle Hovin i Oslo. Så hvis det fortsatt er av interesse, så er jeg med jeg. Oslo og Akershus må vel være greit, men vestfold begynner å bli langt.... Far og sønn
tutta! Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Jeg har en gutt også på tre herlig år. Vi prøver da å finne på noe i helgene. Vi har helg sammen lik uke. Dere da? Vi bor også Oslo øst
Kosel Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 Sønnen min er bare drøye året da, så litt yngre enn deres. Vi har ingen fast samværsavtale fordi pappaen hans enn så lenge bor så veldig langt unna, så vi er stort sett ledige. Bor ikke i Oslo, men pendler nå inn hver eneste dag i løpet av uken jeg, så skal vel alltids klare å gjøre det på en helgedag også
alenepapps Skrevet 2. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. september 2008 Hei igjen! Som tidligere sagt så holder vi til i Oslo øst, ikke veldig langt fra Valle Hovin. Ser ut som om det kan være litt stemning, så da gjelder det å sett ord ut i handling...å prøve å møtes. Må ikke være på Oslo øst for vår del. Jeg legger ut et agn til, og det er forslag på 20. eller 21. september eller helgen 27. eller 28. september. Da har vi tid på oss. Så blir vi i fellesskap enige om hvor vi kan treffes. Virker det greit eller..? Far og sønn
alenepapps Skrevet 2. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 2. september 2008 Til Tutta; Er litt rot for tida, fordi vi må hjelpe hverandre litt nå i en travel tid...jobb å sånn, men det kan se ut som jeg ligger an til ulik uke å helg. Men får se, alt for de små, så da er alt mulig. Til Kosel; Bor du så langt unna da? Far og sønn
Kosel Skrevet 2. september 2008 #11 Skrevet 2. september 2008 Neida. Bor like i nærheten av Lillestrøm. så vi er i Oslo på en halvtime,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå