Gå til innhold

mensen i TO UKER?!?!??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blødd litt til og fra i to uker nå.. går på p piller!

Blødd veldig lite den siste uken, hva kan det være?:S Noe galt med pillene? SA?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har slitt med det siden nr 1 ble født.. Spes på noen typer p-piller.. jeg har i 1 år nå blødd i 3 uker, hatt opphold i 1 uke. De har kommet frem til at jeg ikke tåler hormonene i p-piller. Spiral er derfor neste alternativ for meg, derfor prøver vi på nr 2 nå siden spiralen er beregnet for å sitte en stund.

Hva slags merke p-piller bruker du, og har du bytta merke nylig?

Skrevet

ja, byttet nettopp tilbake til noen jeg har hatt tidligere (Som jeg har blitt gravid med tidligere, men det skyldes nok slurv)

Loette heter de.. Bør jeg bare bytte piller og håpe på det beste?

Takk for svar:)

Skrevet

De sier at du bør prøve de iallefall 3-4 mnder for å se om syklusen din retter seg.. Så kan du jo se om det bedres, ellers så må du ta kontakt med legen.

Jeg blødde så mye over en lang periode og nå har jeg jernmangel så det holder.. Pass på å få i deg mye mat med jern eller ta jerntilskudd hvis du blør mye.

Skrevet

Okei. Men da gjør jeg det. En eller annen gang må det jo gi seg!

Jeg blødde mye noen dager, men har egentlig bare vært litt hele perioden.

Merker jeg har litt lite jern ja, har ekstremt lavt blodtrykk, så skal ikke så mye til før jeg merker jeg er svimmel o.l. når jeg mangler jern. Får løpe på butikken og kjøpe jerntilskudd og leverpostei jeg da.

Tusen takk for all hjelp:)

Skrevet

Er forresten en ny type jern på apoteket nå, som du ikke får vondt i magen av ;)

Lykke til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...