Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er noen her som kjenner til det å ha festeblødning på flere dager?

Jeg hadde EL på forgje mandag og fikk bødninger allerede på fredag, men disse varte i 5-6 dager. Blei først overlykkelig og trodde at dette var en festeblødning, men tror nå at hele syklusen min er gått i spinn.

Noen som kan kjenne seg ijen.

Har hørt fra en vennine at hun hadde festeblødning på 3 dager

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er gravid (tidlig uke 4+2). Hadde brunlig utflod med bittelitt friskt blod fra 6-2 dager før IKM. Sluttet nå, så tolker dette som festebldøn.

Skrevet

Hei hadde en slik blødning forrige pp også da uten resultat har også det samme nå. Har hatt småblødninger siden lørdag positiv EL test mandag. Så jeg vet ikke. Alle sa da til meg gratuerer du er gravid du. Det du har nå er festeblødninger. Men det var det ikke. Jeg aner ikke hva jeg hadde da..

Skrevet

Jeg blødde akkurat i 3-4 dager nå, begynte en uke før IKM. Regnet egentlig med at det er mens, men den var så himla kort, pleier å blø skikkelig i 3 dager også er det svake blødninger de andre 3 dagene. Nå var det bare 1 dag med en del blod. Også er jeg så jæ**a kvalm nå denne siste uken, kveld og morgen....

Men vet jo ikke hva det er, gidder ikke teste før jeg for billig strimlene i postkassen, for regner jo med at det var en slags mens... Men uansett de er ikke mulig med flere dagers festeblødning i store grader, men det er mulig å blø å og fremdeles være gravid;)

mvh

Skrevet

Jeg hadde også EL forrige mandag. Natt til torsdag begynte jeg å blø, og det blør fortsatt. Har slått meg til ro med at syklusen tuller. Det som er rart er at jeg alltid har smerter i mage og rygg før mensen kommer, men ikke denne gangen. Det har heller ikke vært like kraftig som vanlig. Jeg har hatt litt ustabil syklus siden SA i mars, men ikke siom dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...