Gå til innhold

kan noen vere så snill å se hit???

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på jordemor kontroll idag..er 10 eller 11 uker gravid..spurte om jeg kunne fø høre hjertelyden,hun sa kansje vi ikke finner den,men vi kan prøve..hun fant den ikke...hun sa du må ikke vere redd...var på tidlig ultralyd for 2 uker siden,hjerte slo fint,alt så normalt ut...grunn til bekymring?? andre som har opplevd liknende??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det er noen grunn til bekymring. Livmora og babyen ligger for langt ned enda til at det er enkelt å finne hjertelyden på barnet. Etter uke 12 sier de det er vanlig å finne hjertelyden fra utsiden, før det er det vanskelig.

Skrevet

Ikke bekymre deg. Det er veldig normalt at de ikke finner den så tidlig. Ofte vil ikke leger lete etter den såpass tidlig, for ikke å skremme mor om de da ikke finner den.

Alt er helt sikkert i orden inni der,- spesielt siden du har fått se hjerteaktivitet. Da er mye gjort ;)

*Klappe på*

Skrevet

Føyer meg inn i rekken. Vanskelig å finne fosterlyd med utvendig doppler så tidlig, derfor prøver man sjelden å gjøre dette på tidlige kontroller. Ingen grunn til bekymring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...