lillepia_ Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 51 dager siden forige mens første dag... 51!! Men test er negativ.. Tok på onsdag. Kan liksom ikke forestille meg at jeg kan ha testet for tidlig da?!?!?!? Har vondt (!!) nederst i magen og veldig såre brystvorter. Vondt i magen (akkurat som livmora er full av luft? ellerno) i snart 2 uker og såre brystvorter i noen dager. Men utover det kjenner jeg overhodet ingen sympt. Og det jeg kjenner kan like gjerne være TR som dukker opp hvert øyeblikk. Er litt frustrert her jeg sitter. Sitter det ingen spire der ennå, så får vi jo ikke fortsatt å prøve før TR har vært her og vi er inne i ny pp... Er det mulig.... *sukk*
ønsker spire 87 Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 i dag er det 40 dager siden forige mens første dag. jeg testet negativt i går. har litt ømme bryster (helt uti kantene bare) og såre brystvorter. har også litt mensmurringer. forstår ingenting. det kan jo godt henne at vi begge har hatt VELDIG sen el???
lillepia_ Skrevet 1. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2008 Det kan jo være... Jeg blir forvirra av å telle disse dagene Reiser på ferie i morgen.. Tenkte jeg skal vente å se om TR kommer mens jeg er borte.. Ellers skal jeg ta en test til på dag 60
<3PerLe<3 Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 kanskje dere bare har ei sjenert spire inni magen? krysser finger for dere!
lillepia_ Skrevet 1. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2008 Man vet jo aldri Samboeren min grubler mye på dette tror jeg. Han som ville jeg skulle ta test her i forige uke. Og er temmelig sikker på at han kommer hjem med en ny en etterpå. Han er god da.. Tror han gleder seg/er fryktelig spent, men vil ikke vise det heeeelt Men jeg vil vente med å ta test til vi er hjemme igjen.. er i tilfelle i uke 8 nå om det er noe på gang, og søstrene mine og mamma har testet positivt veldig sent med alle barna. Mamma var vel 12 uker med atpåklatten før det viste positivt.. Huff.. Nå ser jeg at jeg begynner å tenke i de baner at det er noe der.. Det er ikke bra.. Da blir jeg så utrolig skuffet når TR kommer..
ønsker spire 87 Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 he he. ikke lett dette. håper jeg har en sjenert spire men tørr liksom ikke håpe heller. blir bare så utroli skuffet.ha en fin ferie då :) er det noen som vet om det er "farlig" med våkende nattevakt vist jeg er gravid???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå