Gå til innhold

dere som har gått ned MYYE..type 20-30 kg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere en usunn livsstil med godteri daglig osv? Gikk dere ned av å kun kutte ut brus og digg, eller var dere kjempenøye på hva dere spiste hver dag, telte kalorier osv? Hva spiste dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått ned rundt 40 kilo på ett år, i starten gikk jeg mye og gikk på noen nutrilett kurer innimellom når jeg hadde motivasjon til det. Nå mosjonerer jeg når jeg orker, spiser snop nesten hver dag og likevel går jeg ned. Jeg gir all æren til p pillene jeg går på utrolig nok, jeg har opplevd samme sist jeg gikk på dem, raste plutselig ned i vekt selv om jeg spiste snop osv. Men utenom snopet som er i små mengder da, men hver dag, så spiser jeg egentlig veldig lite, stort sett bare ett måltid om dagen, er fryktelig usunt det så helt utrolig at jeg er gått ned så mye.

Skrevet

Mye veide du før..? Jeg veier 86kg og er 170 høy..Sliter med å gå ned selvom jeg trener 3-4 ganger i uka..

Har selv gått ned 15 kg før endel år siden, men da spiste jeg bare kyllingnudler hver dag (jobbet masse) trente ingenting...

Skrevet

Har tatt av 18kg til nå - men skal ned 6 til. I allefall 6 til.

Eg levde på alt som var usunt. Sjokolade og brus var noe eg måtte ha hver dag. Men spiste ofte potetgull også. Var rett og slett hekta på karbohydrater.

Bruker Herbalife sine produkter nå som måltids erstatning. Syns det er så lett - og hadde det ikke vært det så hadde eg ikke klart det heller.

Nå koser eg meg med godteri bare på lørdagene. Ellers holder eg meg unna godteri. Noe som en tablett som inneholder eplesideddik og krom hjelper meg med - tar bort søtsuget som dere sikkert vet. ;)

Kunne sagt mye mer, men det får kanskje holdet med dette.

Skrevet

Jeg trente hardt, kuttet ut alt av brus og godterier, spiste ofte men lite, mye frukt. Middagen var som vanlig, men 2/3 av tallerknen var grønnsaker, kuttet ut poteter,pasta og ris.

Spiste ikke brød, kun knekkebrød og drakk mengder med vann.

Gikk ned 45 kg men det var beinhardt.

Etter fødselen har det skjedd et eller annet med forbenningen min så nå har det snudd helt, kan spise hva jeg vil uten å legge på meg, i motsettning til før, hvor jeg la på meg 10kg bare av tanken på mat:P

Skrevet

Jeg spiser ikke godteri og slikt..Men jeg vil ikke være redd for å ta meg en brødskive med gulost liksom--- Klarer meg ikke uten brød, ris osv..Selvom man vel egentlig ikke skal spise dette?

Skrevet

Ja det snakkes mye om karbohydrater når eg skal ned i vekt.

Og brød er den tingen eg ikke spiser. Har byttet det ut med knekkebrød.

Ris er der også en del karbohydrater i - men bytt ut hurtigris med langkornet ris. Har begynt med sjasminris eller basmatiris.

Og byttet ut vanlig pasta med fullkornspasta.

Spiser litt poteter inn i mellom -

Middagen min består for det meste av kjøtt og grønnsaker/salat nå.

Kanskje du bare kan bytte ut litt av dine vanlige matretter for å gå ned dei siste kiloene du vil?

Som Lisa sier over her - dette med forbrenning har mye å si. Eg har ikke store forbrenningen og "lever" eg på usunne ting så legger eg på meg med en gang. For meg er det å forandre gamle vonde vaner til gode vaner. Ellers går eg rett opp igjen.

Eg var 95kg da eg begynte - er nå 77. (vil ned til 70kg helst)

Er 167cm hør.

;)

Skrevet

Jeg har ikke gått ned mye, men jeg vil bare anbefale deg å lese inne på www.lavkarbo.no å se om det er noe for deg. mange som har gått ned utrolig mye.

Der kan du lese å se oppskrifter på div mat, så kan du se om det kanskje er noe for deg.

:-)

Skrevet

Jeg har gått ned femten kg. Egentlig ikke planen, for jeg var fornøyd med å ha litt pupper og lår og nå er det borte vekk, så jeg spiste helt normalt til meg å være. Fire måltider om dagen + 100 g sjokolade mellom frokost og lunsj. Beveger meg mye da, ca 1.5 timer om dagen med veldig rask gange / sykling.

Skrevet

har ikke gått ned MYYYE, for det trenger jeg ikke - men har nå de siste ukene gått ned 6 kg. Ved å kutte karbohydrater (spiser fet fisk, grønnsaker osv istedet for pasta, ris og poteter, bruke nutrilett shaker til frokost og lunsj samt kutte all godis. jeg har ikke telt kalorier.

Har ikke trent, men pusset opp hjemme :)

er 167 og nå 61,5 kg - og strålende fornøyd!!!

Skrevet

Takk superglad, har vært der inne og registrert meg nå og fått tips til middag i dag =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...