Gjest Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Er det bare meg.. ?? Gjorde aldri det med 1.mann, og kommer nok ikke til å gjøre det nå heller.. skjønner dere som gjør det altså, ikke noe sleivspark til dere Bare lurer på om det er mest vanlig at man gjør det nå :s
Pappas fultreffer :) Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Jeg gjør det ikke, men jeg teller jo litt på dagene da for å se når jeg har EL.
LindaKristin1980 Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Jeg tester ikke, gjorde ikke det med førstemann heller. Han brukte vi 10 mnd på. Hvis denna spira ikke setter seg rimelig kjapt, tror jeg at jeg begynner å teste... Orker ikke bruke like langt tid en gang til hehe.
melkekua™ Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Jeg trenger egentlig ikke bruke eltester fordi jeg kjenner så godt elsmertene, men jeg tar en test bare for å se om jeg hadde rett :-p
Gjest Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Hehe.. Melkekua da Jeg har verken smerter eller teller dager, så prøvinga her er litt på snei. Tar det mer som det kommer
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 Har ennå ikke el-testet, men lurte nesten på å prøve..? ville kanskje følt meg bedre om jeg visste at jeg faktisk HAR eggløsning? ikke vært gravid før, prøvd alt jeg kan for å unngå det, 13 år på p-piller.. og nå når jeg endelig, etter mange år har bestemt at det kanskje er greit med barn, til tross for alskens angster og sånn.. så har det ikke klaffet de første 3 pp.. (til tross for intens hekking x antall ganger om dagen i perioden eggløsningen liksom skal være + enda noen dager før og etter.... :-/ ) en ørliten avsporing her.. ganske langt nede i dag. men i alle fall: El-tester ikke, gjør ellers heller ingen spesielle tiltak utenom å telle litt dager og å spise folsyre. :-)
tjorven- nr 3 Skrevet 1. september 2008 #7 Skrevet 1. september 2008 aldri el testet...vært gravid 3 ganger og aldri merket egg løsning!
snuppene 09 og 11 Skrevet 1. september 2008 #8 Skrevet 1. september 2008 hei. El- tester ikke.. vist det viser deg å ta veldig lang tid, så blir det vel kansje til at jeg gjør det, men med regelmessige syklusser, tror jeg at jeg prøver noen pp`er til før tiltak iverksettes.
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 1. september 2008 #9 Skrevet 1. september 2008 Jeg bruker heller ikke EL tester, men det er fordi jeg vet at jeg kommer til å glemme det hele tiden....
Venter en juli baby:) Skrevet 1. september 2008 #10 Skrevet 1. september 2008 Bruker heller ikke el-tester,det er fordi jeg aldri får pos utslag på de....
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 1. september 2008 #11 Skrevet 1. september 2008 Gjorde det ikke med første. Men vurderer å gjøre det nå.
blirjegsnartmamma Skrevet 1. september 2008 #12 Skrevet 1. september 2008 jeg gjør det ikke, men jeg har prøvd.. Men det har seg sånn at jeg ikke har EL, så jeg ville brukt en formue..
floga har endelig fått spire Skrevet 1. september 2008 #13 Skrevet 1. september 2008 Jeg tester heller ikke, får se hvordan syklusen er fremover før jeg eventuelt begynner;)
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 1. september 2008 #14 Skrevet 1. september 2008 Er i 1.pp, men tester ikke Testet en gang forrige gang jeg var gravid, men da ble jeg gravid så kjapt at jeg bare fikk testet en gang ( men hadde ikke EL da heller, så brukte ikke mer enn 2-3 stk av de stripsa på den ene uka). Kjenner ikke noe spes når jeg har EL, men får litt mer utflod.
Mamma-til-3-jenter Skrevet 1. september 2008 #15 Skrevet 1. september 2008 Jeg bruker ikke el-tester. Har sånn nogenlunde regelmessige sykluser, fra 25-29 dager, så jeg vet ca når el er... Men etter 5 pp-er, så har det ennå ikke funket.... Så tar det mye lengre tid, så kan det hende jeg begynner jeg også.....
Ønsker1til <3 19.09.09 <3 Skrevet 1. september 2008 #16 Skrevet 1. september 2008 Jeg har ikke tenkt å ta el-tester:)
Duddlidu Skrevet 1. september 2008 #17 Skrevet 1. september 2008 Jeg teller bare dager på fingrene, ingen testing her. Men om det drøyer ut i mnd og jeg mister litt motet, så kan det vel hende jeg starter? Blir vel fort dyrt med tester i lengden og... skulle fått slikt utdelt gratis som takk for at vi sikrer befolkningsveksten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå