mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Jeg er kommet inn på Radiograf utdanningen,og har vært 2dager i observasjons praksis. Hoppet opprinnelig på radiograf utdanningen,da den var på restetorget. Hadde egentlig søkt sykepleier,men er ikke kommet inn enda(står på 6 venteplass) Men,jeg tror ikke jeg vil utdanne meg til radiograf.. vil jobbe med mennesker,ikke maskiner.. Så da er dilemmaet,skal jeg gå på radiograf utdanninga frem til permisjon fra februar,eller skal jeg prøve å forbedre vitnemålet slik at jeg kommer inn på sykepleiern neste gang jeg søker?? Vet ikke om det vil telle positivt på vitnemålet med 1år radiograf utdanning... NOEN SOM VET??
Lille Bell Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Som radigraf tror jeg du får jobbe med mange pasienter og sikkert mange som skal få ei trist diagnose. Jeg hadde heller valgt radiograf enn sykepleier.
Gjest Sauen og dingsen **1pp** Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Vel, ærlig talt vil jeg anbefale deg å ikke gå radiografutdannelsen. Kjenner flere som har tatt denne utdannelsen, og de har dessverre mye negativt å si - utdannelsen er mange steder heller dårlig med lite planlegging og lite praksis, og mange blir fort lei jobben. Ville mye heller gått sykepleien hvis det er det du ønsker, og brukt tiden nå på å forbedre vitnemålet så du kommer inn der.
*Andreapus* Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Enig... Heller forbrede vitnemålet.. Også kan det hende du kan komme innpå sykepleien. 6i køen er ikke mye..
Minnie Mom Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Jeg ville ha forbedret karakterene og prøvd å komme inn å sykepleien hvis det er det du egentlig vil. Tror ikke det nytter å ta en utdannelse man ikke er motivert for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå