Gå til innhold

Dilemma! ønsker mange synspunkter..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kommet inn på Radiograf utdanningen,og har vært 2dager i observasjons praksis.

Hoppet opprinnelig på radiograf utdanningen,da den var på restetorget. Hadde egentlig søkt sykepleier,men er ikke kommet inn enda(står på 6 venteplass)

 

Men,jeg tror ikke jeg vil utdanne meg til radiograf.. vil jobbe med mennesker,ikke maskiner..

Så da er dilemmaet,skal jeg gå på radiograf utdanninga frem til permisjon fra februar,eller skal jeg prøve å forbedre vitnemålet slik at jeg kommer inn på sykepleiern neste gang jeg søker??

Vet ikke om det vil telle positivt på vitnemålet med 1år radiograf utdanning...

NOEN SOM VET??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som radigraf tror jeg du får jobbe med mange pasienter og sikkert mange som skal få ei trist diagnose. Jeg hadde heller valgt radiograf enn sykepleier.

Gjest Sauen og dingsen **1pp**
Skrevet

Vel, ærlig talt vil jeg anbefale deg å ikke gå radiografutdannelsen. Kjenner flere som har tatt denne utdannelsen, og de har dessverre mye negativt å si - utdannelsen er mange steder heller dårlig med lite planlegging og lite praksis, og mange blir fort lei jobben.

Ville mye heller gått sykepleien hvis det er det du ønsker, og brukt tiden nå på å forbedre vitnemålet så du kommer inn der.

Skrevet

Enig... Heller forbrede vitnemålet.. Også kan det hende du kan komme innpå sykepleien. 6i køen er ikke mye.. :)

Skrevet

Jeg ville ha forbedret karakterene og prøvd å komme inn å sykepleien hvis det er det du egentlig vil. Tror ikke det nytter å ta en utdannelse man ikke er motivert for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...