Gjest Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Men merker lite til at han rakker'n her inne har tenkt seg ut med det første:P Går det som med de to andre er det fortsatt 14 dager igjen!! Kunne man ikke bare fått en dato der man visste det skulle skje???!!!
blockarella Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Skriver under her, jeg... :-) Også termin idag, men det kjennes ut som om jeg kommer til å gå helt til jul, hehe! ;-) Hadde vært utrolig mye mer praktisk å vite nøyaktig når han kom... :-) Liker å ha full kontroll jeg!
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Jeg har 2 dager til termin og virker som om jeg snart må begynne å tenke overtid,huff er ikke innstilt på det i det hele tatt...... 16 dager til overtidskontroll.
Gjest Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Har termin i dag jeg og, men lover dårlig for at han kommer den nærmeste tiden hvert fall. Veldig stille og rolig i kroppen min nå Jeg vil ha rier!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå