Gå til innhold

Da blir det september baby på meg:(


NormaJean

Anbefalte innlegg

huff og æsj, babyen vil jo ikke komme ut jo, dårlig gjort! er så utrolig klar for å føde og slippe å være gravid! Vil holde babyen i armene mine!

 

hvor mange er det her som nå får september babyer da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her :-) Hadde termin 28., men nå blir det altså septemberbaby her også.

 

Skrekkelig kjedelig å gå slik å vente, har massevis med kynnere, faktisk tredje uka nå, men blir ikke til "noe mer". Nesten slik at jeg har begynt å miste troa på at babyen noensinne skal komme ut (hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg 1uke over termin, så her blir det jo septemberbaby!

Venter og venter, ingenting skjer.. Har ikke tegn til noe fødsel heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det også septemberbarn!

Jeg hadde termin 30 august og er rimelig utålmodig med å få han ut ;-)

Lege og jordmor er like forbauset over at jeg kommer til avtalene hver gang. De er overbevist om at jeg ikke dukker opp fordi jeg har født- men den gang ei!!!! Gleder meg virkelig til å se han:-)

 

Lykke til alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her å har termin 13 sept men legen på kk var så sikker på at han skulle komme i løpet av helgen siden jeg har de fleste tegnene , men den gang ei! han lurte oss igjen(babyen ass) så jeg er nå så desperat at eg ikkje vet ka eg skal gjøre! herregud eg gleder meg til å se prinsen å snuppa på 7 gleder seg sånn til å treffe broremann så hu sier at hu er helt fortvilt å mannen gleder seg sånn til å muligens han håper på en normal dame igjen!! å seff bebisen!

 

å jeg blir bare mer å mer gal!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja det er ikke tvil lenger nå - alle som er her og ikke har føst får en septemberbaby. JM sa i dag at det er modent og har åpning, men han står fortsatt høyt, men skal tilbake til JM torsdag, og da skal hun uansett om det har endra seg eller ikke be om en vurderingstime på sykehuset. Termin var den 30.august, men siden jeg gikk 15 dager over sist, og hadde en j...... fødsel, så vil vi prøve å unngå det nå. Har litt dejavu følelse her.... Men jeg krysser fingrene for oss alle sammen og håper det beste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...