Gå til innhold

Jeg hater Jehovas Vitner


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer rekende på døra her med sine skrudde budskap,hjernevaska folk spør du meg.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal lite til før du hater, mao.. Du trenger jo ikke å åpne. Og åpner du, kan du jo lukke igjen. Stakkars.

Skrevet

Er enig med deg i at de er plagsomme. Er ikke bare å lukke igjen døra heller når de setter foten imellom.

Skrevet

jeg bare sier jeg er blodgiver jeg så skygger de banen.

Skrevet

haha setter foten i mellom?

Det er det da ingen som gjør lenger? Trodde bare det var leksikonselgere som gjorde det :)

Det går også ann å reservere seg mot besøk - det krever rikitgnok at du sier det til dem hvis de kommer neste gang, at du ikke ønsker besøk - og at det er fint om de kan skrive opp det.

Da slipper du at de ringer på igjen!

Skrevet

Har ikke mye til overs for de jeg heller. Ihvertfall ikke når barn i min familie ikke skal få feire bursdag og jul fordi en av foreldrene er en inngift Jehovas Vitne! Blir så innihelvete forbanna, men gidder ikke ta opp diskusjonen fordi det egentlig blir deres sak å avgjøre!

Gjest Zima *pergo*
Skrevet

Da er det du som har et problem. Da sier du bare til vitnene som kommer til deg at du ønsker ikke evig liv idag - helst aldri, så kommer de nok ikke på døren din igjen..

Hvis du faktisk hater JV fordi de forkynner så syns jeg synd på deg. Da vet du ikke hvor fantastiske mange av de er!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...