Vestlandsspire Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Hei alle mager! Leste denne artikkelen i vg: http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=529048 Noen som har noen erfaringer her? Er det ingen guttemager som er kvalme? eg fikk jente sist, og var mer kvalm enn eg er (en)nå. De andre " symtomene" på jente og gutt har eg en god miks, klarer liksom ikke definere noe syns eg. Hvordan er det med dere?
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Guttemager er kvalme. Jeg fikk jente første gangen da var jeg ikke så fryktelig kvalm og kastet opp bare to tre ganger. Andre gang fikk jeg gutt og da var jeg kvalm og kastet opp 24/7 i fire mnd. Denne gangen er jeg spent, har ikke kastet opp en eneste gang og er nesten ikke kvalm. Lurer på om dette da blir jente? ikke godt å vite. men at det er trygt å shoppe rosa hvis du er kvalm og kaster opp er bare TULL.
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Hei! :-) Dette stemte ikke på meg! Med jenta var jeg IKKE kvalm, bare litt uggen 1 - 2 ganger før jeg visste at jeg var gravid! Med gutta var jeg veldig kvalm fra uke 5 - 6 til 14 - 19!
høno71 Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Hei! I begge mine svangerskap hadde jeg lik vektøkning, lik mage, tutmage, like kvalm osv osv - fikk en gutt i 2001 og en pike i 2004=)
Vestlandsspire Skrevet 2. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2008 Tusen takk alle sammen! er så veldig veldig spent!
mamman til pia, eli og mari Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 var kvalm med første 24/7 i 9 månder og fikk jente.. nr2 nu kvalm som fy men bare rundt 6 uka på vei
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 med mine to gutter var jeg ikke kvalm i det hele tatt. men nå.. huff. steike jeg hadde gjort hva som helst for ikke å være kvalm.. aner ikke hvilket kjønn dette er da:) kanskje en jente? så tror ikke det går an og si hvilket kjønn det er på hvordan du føler deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå