Gå til innhold

Ullpysj - er det bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt på å investere i ullpysjer (fra Nøstebarn) til mine små (en på 2 år og en på 6 mnd).

Noen med erfaring med ullpysj? Det blir ikke for varmt..?

Tusen tack for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt genialt hos oss ialle fall. Vi er en sånn familie som har det litt kjølig på soverommet og siden snupp var en som pleier å sparke av seg dyna så ble det en glimrende løsning. Ikke opplevd henne svett i den (kjøpte etter hun fylte året, da vi sluttet med sovepose om natta).

Skrevet

Janus sine har jeg hatt og skal kjøpe flere nå til vintern.. de er kjempegode og de blir ikke for varme for ull regulerer varmen...

Skrevet

Her i huset brukes det bare ullpysj, kjempedeilig! Synes den regulerer temperaturen veldig bra!

Skrevet

Takk for svar dere:) Skal dra og kjøpe de idag tenkte jeg. (HI)

Lily Of The Valley er FØDEKLAR: Vet du sånn ca hva pysjen fra Janus koster?

Skrevet

Ikke bra her, for NIkolai for tørr hud av det.

Skrevet

Ullpysj er helt SUPERT! Kan anbefales på det varmeste!

Frøkna her i huset har brukt det siden hun var 5 mnd, og hun er aldri verken for varm eller kald om natten. Vi har bare brukt de fra Nøstebarn og er veldig fornøyde. De holder bra på fasongen etter vask (bare husk å vaske de skånnsomt på ullvask).

Selv på de varmeste dagene i sommer brukte hun ullpysj. Vet det høres helt sykt ut, men en bomullspysj ville garantert blitt våt og kald av svette.

Dessuten sparker hun av seg dyna og åler seg rundt, og med ullpysj trenger jeg ikke bekymre med for at hun fryser om natta.

Skrevet

Hvor får man kjøpt ullpysjene fra janus? har de dem på OBS?

Skrevet

Syns det er genialt når det er kaldt.

Foreløpig bruker han bomullspysj, men har kjøpt inn nye ullpysjer til litt kjøligere netter.

carma:

Jeg kjøpte Janus-pysjene på Bogerud.

Skrevet

De har de i alle fall på Bogerud, og på krabaten.no tror jeg det er. Koster vel rundt 250 tror jeg.

Skrevet

Vi bruker ullbody med bomullspysj utenpå. Fungerer fint!

Bodyer har jeg handlet på tilbud hos cubus, bogerud osv. Rasker med meg noen i større størrelser enn den hun bruker nå når jeg ser de har tilbud

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...