Gå til innhold

Jeg ser eldre ut enn jeg er

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 24 år men nesten alle jeg treffer tror at jeg er flere år eldre. Det har blitt et skikkelig kompleks for meg. For meg føles dette helt veldig ille og jeg skammer meg veldig over det. Viss jeg treffer noen nye folk er jeg alltid redd for at de skal spørre hvor gammel jeg er fordi reaksjonen alltid er "hva, trodde du var eldre jeg..". For å unngå dette hender det tilogmeg at jeg sier at jeg er eldre enn det jeg er, altså viss dette er noen jeg vet jeg aldri vil se igjen...Jeg synes det er så FLAUT å se gammel ut liksom.. Jeg aner ikke hva det er som gjør at jeg ser eldre ut. kan ikke se det selv liksom. Hva kan jeg gjøre for å se yngre ut?

Vær så snill og ikke legg inn krangleinnlegg for dette er faktisk sårt for meg og jeg tørr ikke å snakke meg noen andre om det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lagt merke til at klesstil, hårfrisyre og sminke ofte kan ta eller legge til fort 5-10år på alderen, så start der.

Skrevet

Fra jeg var 15 til jeg var i begynnelsen av 20årene trodde alle at jeg var yngre enn jeg var. Men de siste 3 årene har folk trodd at jeg er mye yngre enn jeg er, det hender at jeg må vise leg når jeg skal kjøpe både øl/vin og røyk. Så ting kan forandre seg!

Men hva er det som gjør at du ser eldre ut? Det kan være mange ting som kan ha en foryngende effekt. Kler du deg litt tantete? Kanskje du har en kjedelig hårfarge eller et klipp som ikke passer til ditt ansikt? Også er det mye man kan gjøre med sminke. Og gode hudprodukter er viktig!

Skrevet

Skrev feil. "til jeg var i begynnelse av 20årene trodde alle at jeg var ELDRE enn jeg var" skal det seff stå.

Skrevet

Har du barn? Kanskje de tror du er eldre fordi du har barn. Eller kanskje du virker voksen, at det ikke har med utseende å gjøre.

Skrevet

Hehe, huff jeg føler med deg, har det akkurat likedan! Jeg er nå 30 år, er i grunnen glad for at jeg har rundet 30, for da er jeg iallefall ikke i 20-årene, noe som "høres mye yngre" ut. Jeg har fått høre at jeg ser ut som 40!.....40!! DET var ikke kult..... men jeg må vel skylde delvis på meg selv, det var en fyr som spurte hvor gammel jeg var, og jeg var så dum å svare: "Gjett da!" DET skulle jeg aldri gjordt, og har aldri gjordt det siden heller.... Nå pleier jeg heller å legge på et par år.

Tror nok at jeg delvis selv har skyld i at jeg ser eldre ut, jeg har levd livet fullt ut, med mye festing, moro og røyking, og det har ført til at jeg har fått litt mer rynker enn hva som er vanlig så tidlig, kanskje?

Skrevet

Godt å se at jeg ikke er alene...

Jeg har verken røyket eller solt meg og har ikke rynker. Er Veldig slank og veltrent og vet ikke helt hvorfor så mange tar meg for å være eldre. Et kompleks er det iallefall..ikke noe moro..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...