Gå til innhold

Smerter i magen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våknet i dag med veldige smerter nederst i magen, det er ikke som mensmurring eller stikkinger, mere som stråling/iling og det er gir seg ikke. Har ikke blødninger eller har hatt det tidligere, men lurer på om dette er tegn på noe galt. Er 8+6 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei..jeg hadde også innmari smerter akkurat rundt livmoren i forrige uke... varte i 2-3 timer.... tenkte kanskje det kunne være luftsmerter....? eller at det er livmoren som strekker seg?

 

Så lenge du ikke blør er det nok ikke noe farlig heller..

Skrevet

Nei, så lenge jeg ikke blør håper jeg det ikke er noe farlig. Får håpe det gir seg snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...