Gå til innhold

JUUUUUL!!!=D

Elsker jenta si<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff,jeg har begynt å glede meg så SINNSYKT til jul allerede nå!!:D

Skal begynne å planlegge julegaver,men det er sannelig ikke lett:P

Noen som har tips?

Også er jeg på leting etter kooselige julegardiner for å ha på kjøkkene,noen som vet hvor jeg kan finne det nå?

Eller snart?:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehehhe jeg er også sånn! Jula begynner i september! Gubben bare rister på huet av meg når jeg begynner med julesanger og juleprat. Nettopp flyttet inn i eget hus for første gang, og det første jeg sa var "DER skal juletreet stå"! :D Har alltid vært ei julejente, men dette året blir jo ekstra fint da, siden vi har eget hus å stelle i, også 2 små på 1,5 år og 2 måneder! :D gleder meg sånn til å se størstemann åpne pakker! hurra så gøy det skal bli!!! :D JUL JUL JUUUUL!

Skrevet

hehe,det første jeg også gjorde når vi flyttet inn i hus i april var å peke ut juletreets plass:p

EEELSKER JULA!!!!!!!!!!!!!:D

Skrevet

ja, jula er stas. en heeelt egen atmosfære! :) kan ikke vente med å fyre opp peisen, ha små lys over alt og bare nyyyyyyte den gode maten! :) Er litt stress også med jula da. enten har man gjester eller så er man gjester hver dag. meeeen, siden vi har 2 små så har vi litt mere valgmulighet og kan droppe enkelte ting føler jeg. vi skal jo kose oss oss 4 også da! :)

Skrevet

JA,klart,er mye å ordne bare for noen dager, men det elsker jeg bare:D

Huff,det er så leenge til:(

Skrevet

Jeg tenkte at jeg skulle ta meg en tur inn på vin monipolet og bruke uanstendig mye penger der,siden jeg har termin i slutten av November så tenker jeg at det er en grei løsning..hehe..!!

Og hvem liker vel ikke en kald Baileys??

Skrevet

Jeg gleder meg også litt til jul.. Men mest til det å feire jul som familie på tre for første gang :) Her tenkt å gjøre det enkelt med julegaver i år så her blir det rammer med forstørrelser av knøttet som kommer i slutten av november ;) Da blir i allefall beste- og oldeforeldre fornøyd. Så får vi kanskje finne på noe annet til tantene og onklene :)

Skrevet

Jula er stas!

I år skal samboer være med til vestlandet for å feire jul, å i tillegg en liten baby som kommer i november:) Blir en ekstra spesiell jul for oss tenker jeg:)

Jeg må bare dele et gavetips med dere. Hva med å lage et egent mastercard gavekort? Pappa fikk et slikt av meg og mine søstre med bilde av oss på til bursdagen. Det kan brukes der man skulle ønske. Fungerer som et mastercard til det er tomt:) Fin gave til de som har ALT...

Litt tidlig med jul, men jeg orker ikke springe rundt etter fødsel å lete etter gaver. Snart ferdig jeg!

Skrevet

Jeg ELSKER jul!

Blir helt satt ut hvis jeg kommer over julemusikk f.eks, gleder meg sååå! :)

Vi skal ha vår første jul hjemme, med lillemann som kommer i november. Mamma og søster kommer innom 14 dager før jul, og hjelper til med vasking/baking og pynting, gleder meg helt enormt!

Skrevet

jaaaa, jula er så trivelig =) gler meg jeg også. vi har nok flyttet inn i ny leilighet til jul og da blir det vel å finne plass til treet der og ^^

Skrevet

har begynt på julepressanger alle rede og planlagt resten:) det er veldig koselig:)

Gjest Mammamoms
Skrevet

Hehe, må le litt jeg :-) Jula er veldig koselig, men jeg har ikke kommet helt igang med den planleggingen enda. Jeg har termin 4.desember, og vi har egentlig ikke tenkt å legge de helt store planene. Dette er førstemann, og vi er ganske spente på hvordan den første tiden vil gå.

Men at det blir en fantastisk jul, det er helt sikkert!!! :-)

Jeg synes disse 7-armede lysestakene i vinudet er så koselige :-) I år har vi større leilighet enn det vi hadde til jul i fjor, så nå kan vi kanskje kjøpe en til så vi har to. Kanskje en stjerne å henge i vinduet også. Også den deilige pepperkakedeigen da, og knaskingen på julekaker og marsipen. Jo, det skal bli stas!! :-)

Skrevet

denne jula blir de første jula med unge, for har termin i midten av november, og derfor tror jeg dene blir hel spesiell.. skal være hos familien hans, fordi de bor fem min unna, og min er to timer unna.. så tar heller et besøk i romjula hos mine familier! driver å tenke på å lage presanger i år, godteri, brente mandler, krydderoljer, og litt sånt.. kommer nok på mer etterhvert

jula hos dem er så avslappet, og maten der er god, så gleder meg noe utrolig.. vil jo kunne nyte litt mer, ettersom jeg da ikke har den store magen, og litt mindre vek på kroppen! pleier ikke å glede meg så tidlig, men vet dette blir en herlig jul!!

Skrevet

I fjor bestilte jeg nesten alle gavene vi ga bort på Kirkens Nødhjelps sine sider. I år skal vi heller bruke pengene, ca. 2500kr, på skolegang til kusinene til unga. De bor i Nigeria, og det hadde vært fint om vi kunne ha hjulpet dem med å få en god utdannelse i framtiden.

Så min familie får i år bare bilder av de to jentene med en hilsen og takk for hjelpen. Men nærmeste familie vil også få en gave fra ungene ved siden av. Det blir nok ett innrammet bilde av dem.

;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...