Katsi Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Svigermor ringte igår for å planlegge besøk etter babyen har kommet( bor på andre siden av landet). Hørte henne på tlf, at hun ville komme nyttårshelgen og bli en stund. Med de to andre har jeg født like før termin og sist gang dro jeg hjem 14 timer etter fødsel. Da ville hun få se masse til den nyfødte.... Til min overraskelse svarte mannen min at de er jo nyfødte lenge, det er bedre du venter litt. Så spurte han meg mens han enda snakket med henne om jeg syntes det var for tidlig hvis hun kom to uker etter termin:) Ble skikkelig letta da, han er en mammagutt som sjeldent sier imot mamman sin. Takket han etterpå for at han klarte å tenke på det helt selv
Maya_1 Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Oi, fine mannen ;D sånn skal det gjøres
Katsi Skrevet 1. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2008 Ja ikke sant:) Har lest så mange frustrerte innlegg om akkurat det her inne, så nå tenkte jeg at det var min tur:)
Giinaღ Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Herlig Ikke spesielt fan av mammagutter som ikke klarer å si imot moren sin. Heldigvis er ikke min sambo sånn heller
Gjest Mothertotoo Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Oioioi..det var ikke verst. Så godt for deg,da..å slippe å tenke på det i tillegg til alt det andre man tenker på! ;o) ..kos deg og slapp helt av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå