Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigermor ringte igår for å planlegge besøk etter babyen har kommet( bor på andre siden av landet). Hørte henne på tlf, at hun ville komme nyttårshelgen og bli en stund. Med de to andre har jeg født like før termin og sist gang dro jeg hjem 14 timer etter fødsel. Da ville hun få se masse til den nyfødte.... Til min overraskelse svarte mannen min at de er jo nyfødte lenge, det er bedre du venter litt. Så spurte han meg mens han enda snakket med henne om jeg syntes det var for tidlig hvis hun kom to uker etter termin:) Ble skikkelig letta da, han er en mammagutt som sjeldent sier imot mamman sin. Takket han etterpå for at han klarte å tenke på det helt selv :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja ikke sant:) Har lest så mange frustrerte innlegg om akkurat det her inne, så nå tenkte jeg at det var min tur:)

Skrevet

Herlig :)

Ikke spesielt fan av mammagutter som ikke klarer å si imot moren sin. Heldigvis er ikke min sambo sånn heller :)

Gjest Mothertotoo
Skrevet

Oioioi..det var ikke verst. Så godt for deg,da..å slippe å tenke på det i tillegg til alt det andre man tenker på! ;o) ..kos deg og slapp helt av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...