Gå til innhold

Flyr dere på do flere ganger for natta??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husket ikke at det startet så tidlig (er 20+5)!!

Jeg er på do 3-4 ganger hver natt. Våkner et par ganger av meg selv også MÅ jeg jo på do de gangene tulla mi våkner for ettellerannet... Får alt for lite sammenhengene søvn og vil i grunn bare legge meg ned og sove til i morgen, men er alt for trøtt til det...:P

Hvordan er det med dere?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er oppe mellom 1-4 ganger hver natt, har vært det siden uke 6 ca.. og er nå 20 uker. Slitsomt ja.. nå er jeg sykemeldt og sover på dagene også og det er godt.

Lykke til

Skrevet

Åja, først var det bare en gang litt for tidlig om morgenen, nå er det kanskje 2-3 ganger om natta. Stakkars sambo som våkner hver gang jeg går ut..hehe.

Jeg er 25 nå, så startet kanskje rundt uke 20 her også..

Skrevet

Jeg er 12+1 og jeg har flydd på do iallefall 1 gang vær natt, siden uke 10

Skrevet

Jeg er 21 uker, og de siste ukene har jeg vært oppe tre-fire ganger hver natt for å tisse og drikke, men sovner igjen med en gang, så det er ikke noe problem enda i alle fall..

Skrevet

Eg er 15 uker på vei, eg har alltid(så lenge eg kan huske) måttet gå på do om natte 1 gang.. Nå i det siste har eg gått på do to ganger om natten, mn sover også dårlig om natten :/

Skrevet

Det varierer. Som oftest bare en gang pr natt, eller max 2... Men kommer an på om jeg drakk noe før sengetid og om prinsessa bruker blæren til trampoline i løpet av natta

Skrevet

Er jeg ytterst heldig holder jeg hele natta, men det er sjelden. Har som oftest vært oppe 1-2 ganger per natt den siste måneden. Er 25 uker på vei nå.

Skrevet

He he i de første ukene ja, da satt jeg jo mer på do enn jeg gikk rundt. Og natta gikk med til tissing, hver gang jeg snudde meg måtte jeg på do. Nå er jeg uke 26 og om jeg våkner så er jeg p åen gang om natta, men sover ofte til morningen uten toalettbesøk. Men her er det sent i seng og tidlig opp så.....

Skrevet

Hei! :) er i uke 24 nå! Her er det to stk som presser på blæra til mor og som syns det er gøy (eller no) å sparke litt nedover.. Vibrerer slik at det er bare såvidt jeg rekker frem i tide! :) 5-6 ganger hver natt har det nok blitt nå! Er ikke bare lett å få sove etterpå heller, mange lyder ute i natten! :)

Skrevet

Jeg er i uke 25 nå, og våkner sjelden av at jeg må tisse heldigvis! Men våkner jeg f.eks av at datteren vår kommer snikende og skal liggge mi midten, da må jeg som oftets på do samtidig.

Sist svangerskap mener jeg å minnes at jeg løp på do natta lang :P

Skrevet

Når jeg har lagt meg må jeg på do 3-4 ganger før jeg sovner. Så våkner jeg med jevne mellomrom ca 3 ganger til i løpet av natta. Først etter ca kl 5 sovner jeg godt uten do besøk på noen få timer..Er litt slitsomt,syns ikke jeg gjør annet enn å løpe på do. Har hatt det slik i ca 2 uker. Før det var det ikke like ille. Og er bare 16+4. Hvor dan skal dette gå??

Skrevet

Jeg er 16+6 og flyr på do 3 ganger hver natt. Klokken 00, 03 og 06. Slår sjelden feil. Slitsomt, men har lest at det er kroppens måte å venne oss til nattvåk med amming flere ganger om natta, så derfor tar jeg det ikke så tungt. Bare glad jeg kan legge meg i den varme senga igjen etterpå.

Skrevet

12+5 nå og har vært oppew mellom1 til 3 ganger hver natt i 3 uker..må klemme på blæra eller noe..synes det er tidlig å fly så ofte på do.Har også strevd med mat til minstemann,så jeg ammer en til to ganger om natta ennå,så det er ganske oppstykket søvn..makter ikke å venne av heller nå..sambo er syk og ikke mye hjelp der nå..innlagt på fredag,finner ikke ut hva det er heller,,det hjelper heller ikke på min søvn..ZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzz

Skrevet

Jeg må heldigvis ikke fly på do på natta, selv om jeg alltid har vannflaske stående, drikker ca. en halv liter vann i løpet av natta. Men jeg har VELDIG full blære når jeg står opp da. Hvis jeg våkner på morgenkvisten og legger meg på rygg, så kjenner jeg at jeg må tisse veldig. Hvis jeg da snur meg på siden igjen, så forsvinner det.. jeg er lat når jeg er trøtt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...