julibarn igjen:) Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Vi har vært sammen i snart 10 år, og vil gjerne gjøre noe spesielt for han, og oss. Ikke reise bort, og helst noe vi kan gjøre på en ukedag/kveld. Tenker også på å gi en gave. Noen som har noen forslag, så tas de imot med stoor takk!!
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 god middag på gulvet i stuen med massse masse telys er alltid vellykket om dere ikke har barnepass iallefall
"Liten" lykke Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Hvis han har noen spesielle interesser (eks fotball, bil film etc.), kan dere jo gjøre noe sammen på det område? Han får gjøre noe han virkelig synes er artig. Han får dele det med den han elsker mest - deg. Og han får lov til å føle seg litt ovenpå når han kan "lære bort" litt om noe han sikkert kan mye om.
Miniogmy Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 rydde ekstra fint hjemme, slokke lys og lage en god men lett middag, og deilig dessert. pynte ekstra på bad og soverom, slokk lyset, ta en deilig lang dusj sammen, og lei han inn på soverommet for en kjempegod massasje med olje??
julibarn igjen:) Skrevet 2. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2008 Tusen takk for gode ideer jenter:) Jeg fikk nettopp ei melding fra bestevenninna at ho setter av hele kvelden til å passe snuppa vår, så da må vi jo nesten utnytte det og dra ut bare oss to:) Tenkte kanskje bestille bord på restauranten vi var på 1.gang vi var ute sammen...og HVIS spiren sitter allerede denne måneden, så kanskje jeg kan holde på hemmeligheten fram til da, hadde jo vært gøy, hihi:) Akkurat det spørs vel om jeg klarer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå