storebror og junibaby=) Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 på finn.no feks? Har blant annet en vinterkåpe,str L fra veromoda,er semsket stoff utenpå,hvor mye kan jeg ta for den feks?
storebror og junibaby=) Skrevet 1. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 1. september 2008 også har jeg 2 par buffalo sko,pent brukte,de ene er såpnne høye,grove og de andre er lavere med jeans stoff. Pris på de?
storebror og junibaby=) Skrevet 1. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2008 og 2 lange,svarte kjoler.helt enkle
hellohello:-o Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 man får som regel ikke så veldig mye for brukte dameklær og sånn, men det som er litt all right er qxl, det kan du legge inn minste pris, hva de kan gå for også har du de som kanskje byr over det og at du kan ende på en grei slump, men da må du ha bilder.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 De skoa tror jeg ikke jeg hadde tatt så mye for, de er vel kjempe gamle og det er vel ikke så mange som bruker slike nå? Jakken er jeg usikker på, men du kan jo prøve deg på halv pris?
ScaryMama Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 Seriøst, skal du prøve å selge buffalo sko? He he...
storebror og junibaby=) Skrevet 1. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. september 2008 ja,hvorfor ikke??hehe de er jo nesten ubrukte,kan jo hende det er noen tenåringer eller noe som dynes de er fine hehe... nei aner ikke jeg,men er jo fælt å kaste og da...
ScaryMama Skrevet 1. september 2008 #8 Skrevet 1. september 2008 Ikke kast, gi til frelsesarmeen, det gjør jeg. Jeg ville faktisk blitt overrasket om du hadde klart å GI dem bort på finn;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå