Reveenka Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Deep River Boys er bare sååå kule! Har vært fan i over tjue år jeg, men det er sjelden jeg har gleden av å høre dem på radioen. Men nå var Nitimen skikkelig greie, og spilte en liten snutt!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Ha ha ha ha hører du på NITIMEN..... ha ha ha da er du skikkelig gammel ass..... Jeg hører ikke på det lizzom.... Nei da, jeg har visst blitt litt gammel jeg også, for jeg synes faktisk at nitimen er fin å høre på) Men Deep River Boys er jeg ikke sikker på om jeg vet hvem er..... "Løper av sted for å google dem, de er kanskje på you tube???"
Reveenka Skrevet 1. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2008 hahaha, jeg ler - ja, nitimen er for gamlinger, du har rett i det! Men jeg må likevel! Hvis du finner dem på youtube så si i fra, da!
Reveenka Skrevet 1. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2008 Men det er jo ikke så rart hvis du ikke husker DRB, da - for du er jo en goood del yngre enn meg, vettu!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Jepp, fant de på you tube... der er jo alt.... Men det er jo sånn ortli` gammel musikke det eller???? Vel er du litt eldre enn meg, men såååå gammel er du ikke..... tror jeg:o)))
Reveenka Skrevet 1. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. september 2008 Fnis! Heldigvis er jeg ikke så gammal enda - men hele konseptet er artig syns jeg! Fem(?) digre afrikanere i lusekofte som synger coverversjoner av Nora Brockstedt....
Reveenka Skrevet 1. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. september 2008 Link? Så slipper jeg å lete..... c",)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. september 2008 #8 Skrevet 1. september 2008 Litt treg, men det kan du vel få..... http://www.youtube.com/watch?v=9EFqOT7KZN4 http://www.youtube.com/watch?v=PIOUPEbgxhI
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. september 2008 #9 Skrevet 1. september 2008 Hehehehe, jeg visste heller ikke hvem de var og jeg er ikke gammel altså! Men når jeg hørte dem så fikk jeg litt sånn assosiasjoner til det glade 50-tallet med rundklipte skjørt, rød leppestift og høyt hår og hestehale. Som jeg selvfølgelig kun har sett på film og hørt mine foreldre fortelle om!!! Og du Reven!!! Du kan umulig huske den tiden da;-D Jeg tror du er en ordenlig lur rev jeg;-D Så forresten en rev på ordentlig igår morges da jeg kjørte ut til skjæra!!!
Karomamma Skrevet 1. september 2008 #10 Skrevet 1. september 2008 Jeg er ikke gammel, jeg heller, men jeg visste hvem de var altså. Tror jeg i hvert fall. Er det ikke de som sang med Nora Brockstedt? Våi våi, uppe på fjalle, tralala lilla sjaresten miiiiiin Synes de er (var) kule altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå