Reveenka Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 For her i huset tror nemlig toåringen at hun er nærmere syv, nemlig!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Og her er Knerten som jo er 2, blitt 6 år og har nettopp startet på skolen..... Ikke lett å være 2 år og ha større søsken:o)
Reveenka Skrevet 1. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2008 Hehe, revungen her insisterer på at hun går både på skole og SFO, og vil helst se Svein og rotta og UFOmysteriet hvis hun kan velge film..... Hvordan dette skal bli om åtte-ti år kan vi vel bare tenke oss... c",)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Ja det blir fint når de er 13 og tror de er 18...... Nei og nei dette går nok åt skogen, tror du ikke????
Reveenka Skrevet 1. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2008 Detta kan jo ikke gå annet enn gæli, det. Kanksje like greit å slippe løs nå, så kan vi ta tenåringsopprøret i femte klasse og være ferdig med det før ungdomsskolen er over...
minou Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 toåringen min sier også at hun går på skolen. Og her forleden dag sa hun til sin trettenårige kusine at "du får ikke lov til å gjøre det. Du må lære det først. Du må bli to og et halvt år først!" (de snakket om å lage knitrelyder med en pose pastaskjell:-)
Karomamma Skrevet 1. september 2008 #7 Skrevet 1. september 2008 Ha ha ha!! Her er det også en som skal begynne på skolen hvert øyeblikk (hun er 3). Hun har tilogmed mista en tann, påstår hun Morsomme
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. september 2008 #8 Skrevet 1. september 2008 Hihihihi herlige unger!!! Dette var artig å lese.....jeg har nok fortrengt mye av det jeg:-)
Gjest Skrevet 2. september 2008 #9 Skrevet 2. september 2008 Søte di er da =) Lille trass sier minst mulig han..Han nekter å prate.Så jeg venter bare på det store "ordslippet". Godt han ikke har tenkt å starte skolen i en alder av 2.Det hadde vært litt tidlig ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå