Glaglagla!! Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Tror jeg hadde eggløsning nå i helgen - i følge "beregninger" og hvordan det føles ut - egentlig kunne det vært når som helst forrige uke... Får noen av dere symptomer ETTER el? Er støl i puppa og har litt menslignende murringer.....
melkekua™ Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Får alltid symtomer etter el hehe....og det kan både være mensen som melder sin ankomst eller det kan være en spire som setter seg fast. Sjekk symtomlista som jeg har dytta opp ;o) Lykke til med symtomjakta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå