TreHjerter Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Noen som har erfaringer med å slutte med disse drittpillene (unnskyld)??? Var så lykkelig for at jeg ENDELIG fant en prevensjonsmetode som fungerte noenlunde, etter å ha vært gjennom hele reglen med div p-piller, minipiller, p-sprøyte, spiral og you name it... Begynte med Cerazette for et drøyt år siden, og har ikke merket noen bivirkninger -annet enn at mensen ble HELT borte fra dag 1, ingen sporblødninger eller noe HURRA!!! Men nå har jeg plutselig spottet i snart to uker, og det tar seg bare opp... Æsj, føler meg så ekkel!! Ser ikke ut til at det skal slutte med det første akkurat heller. Var hos legen og hun sa at jeg skulle gi det et par uker til og se... Hvem orker å gå slik i over en mnd da??? Vel, blir nå iallefall ikke gravid, det er nå helt sikkert... Så jeg lurer på: hvis jeg slutter å ta pillene, vil da "blødningen" stoppe ganske med en gang? Erfaringer???
hellohello:-o Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Jeg gikk på de før jeg var gravid og var kjempefornøyd. Ikke mensen el noe form for bløding i det hele tatt, etter jeg hadde fått poden begynte jeg på de igjen og i nesten 4 mnd hadde jeg blødninger titt og ofte, aldri mer enn en uke opphold så var det i gang igjen, forferdelig. Gikk til legen og fikk yasmine i stedet, etter 2 dager var det slutt på blødninger helt..
TreHjerter Skrevet 1. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2008 tusen takk for tips gikk du rett fra cerazette til yasmin eller måtte du ta noe opphold imellom? er yasmnine kombinasjonspiller eller minipiller? tar det som at du er fornøyd, -ingen andre bivirkninger heller?
hellohello:-o Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Gikk bare den ene dagen på cerazette og neste yasmine, ikke noe opphold. Det er vanlige p-piller med 2 hormoner, ingen bivirkninger, kjempefornøyd.. Før han legen min skrev de ut snakket han med overlege på gyn poli på sykehuset pga blødningene og han også anbefalte yasmine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå